Har haft det stora nöjet att läsa igenom hela ditt projekt riktigt grymt måste jag säga vad kommer att hända med bilen i framtiden
Kul att du tog dig tid att läsa. Grymt tack...jadu framtiden hmmm få bilen 100% som den ska se ut just nu fattas en list å ska på nytt gummi på fälgarna. .ja lite småpill som förmodligen kommer spåra ur
Äntligen kom däcken .fan va skönt tänkte jag slet upp paketet och ser detta ..inte en siffra rätt beställde 235/30/20 å får cykelhjul ååå vad sne ja blir..sorry ville bara skriva av mig ..så nu är jag på jakt efter däck som måste monteras innan söndag (((
Kan man lugnt säga..är så behov av nya däck corden börjar nämligen visa sig .. från däckonline..men de roliga är på klisterlappen på däcken som är efter monterad står de 235/30/20 ????? Men dom som packar måste ju va vindögda eller så har tyskarna supit för mycke...å va trött ja blir
Kan man lugnt säga..är så behov av nya däck corden börjar nämligen visa sig .. från däckonline..men de roliga är på klisterlappen på däcken som är efter monterad står de 235/30/20 ????? Men dom som packar måste ju va vindögda eller så har tyskarna supit för mycke...å va trött ja blir
Äh.. man satan så dåligt! Har dom inte sett med blotta ögat att något är fel?! Har du ringt/mailat däckonline, fått svar?! Hade inga problem när jag beställde där..
Jo man tycker att dom borde se det...ja jag har prata med dom å dom ville skicka nya däck när ja hade skickat tillbaka dessa däck..men då bad ja dom reklamera ordern å skicka tillbaka pengarna. .eftersom ja inte kan vänta 2 veckor på nya däck
du är inte den enda som är irriterad pga felplock.. beställde lite datorprylar och fick heeelt fel grejer än vad jag beställde... men det är löst nu, hoppas du med får det löst!