Har modifierat ett äldre lager/drev för att se om jag tänkt rätt. Detta ska alltså sitta som mittlagring i de modifierade gavlarna. Till höger är original främre drev, och till vänster är det som jag svarvat om.
Sjukt snygga Cad-grejjor! Är påväg att bli maskiningenjör och har själv hållit på och pillat med mastercam och sitter som handledare för solidworks på universitetet. Grymt snyggt och sjukt coolt! Självklart en prem!
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Oj, det hade jag missat helt... Det kändes lite surrealistiskt! Kul! Tack!
Har slått ihop lite nya bänkar i garaget för att slippa ligga på golvet när den andra bänken är full av skit Hämtade hem alla motor-delar idag och började plocka ihop dummy-blocket igen för att åter igen lyfta i och se om jag kan göra lite fästen.
Sen var jag ute på E4an och mötte upp en tjeckisk lastbilschaufför som hade med sig en Freebee till mig från en kille som kontaktat mig via Rx7Club-forum. Han hade en flexplatta från en 20B som han ville ge mig efter att jag efterlyst en sådan där
Denna gör att jag inte behöver ha ett tungt svänghjul för att hålla startkransen.
Fick även hem några V-bandsklämmor som jag skulle prova på min port-hylsa. Blir tight och bra tycker jag!
Ingen dålig freebee.. Någon som verkligen gillar ditt bygge
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Underbart projekt. Har läst projekttråden från första sidan fram hit. Och jag är riktigt imponerad över ditt bygge. Kan utan tvekan säga att detta är det fränaste bygget på gorg ;-) Har lagt prenumeration på detta projekt. Ska bli spännande att se när bilen blir färdig. Lycka till :-)