3168
Sök

Angående: TJEJTRÄFF! 11 augusti vid Mekonomen i Vårby kl 19

98 Inlägg
23 juli 2012
Trådstartare
Med bara fyra tjejer som kommer så undrar jag om det är någon idé att ha träffen?

it's not a competition...
116 Inlägg
23 juli 2012
Där är ju nästan bättre att göra en intressekoll innan för att se hur många som kan komma när och till vilket ställe smile med tanke på att detta inte gjorts innan..

98 Inlägg
23 juli 2012
Trådstartare
Jo, men i denna tråd http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=9538 tyckte jag att det hade varit prat och mer vilja än vad som visas här smile

116 Inlägg
23 juli 2012
Jo det håller jag med om men sen alla kan kanske inte ta sig till sthlm.. För min del blir det iaf för långt, för längre resor krävs mer planering och sparande av pengar wink Så inför nästa får det vara på tal i tid så det går att planera in och sen på en plats som passar merparten smile

98 Inlägg
23 juli 2012
Trådstartare
Haha okey, kan köra en kick off i vår istället smile

Masterworks
23 juli 2012
Kör en egen träff nån stans innan stora barkarbyträffen nästa vår, o sen åker ni dit tillsammans? smile

Rallyförare
1 075 Inlägg
23 juli 2012
Måste hålla med föregående skribent: Jag gillar er idé om en tjejträff men för att fler ska dyka upp så bör ni köra den ihop med ett större arrangemang t.ex elmia eller kanske big meet i v-ås. Ni träffas, äter smörgåstårta, diskuterar olika förbättringar på era fordon eller annat skoj och sedan glider ni till arrangemanget i konvoj smile

Det kan vara kul smile Lycka till tjejer!

116 Inlägg
23 juli 2012
carnageman skrev:
Måste hålla med föregående skribent: Jag gillar er idé om en tjejträff men för att fler ska dyka upp så bör ni köra den ihop med ett större arrangemang t.ex elmia eller kanske big meet i v-ås. Ni träffas, äter smörgåstårta, diskuterar olika förbättringar på era fordon eller annat skoj och sedan glider ni till arrangemanget i konvoj smile

Det kan vara kul smile Lycka till tjejer!

Precis! Större chans att det blir av så ska bli intressant inför nästa säsong smile

98 Inlägg
23 juli 2012
Trådstartare
Vi ställer in denna träffen då, så planeras något mer till våren smile

Sök