3269
Sök

Dörrar på Golf Mk2

Rally ludde
213 Inlägg
26 september 2006
Trådstartare
Hejsan alla!!

Nu är jag här igen....
Tänkte ang att sidospegeln sitter sååå fel på Golfen jag skall köpa så undrar jag om alla dörrar till Golfarna passar? Så länge det är golf 2:or??

Min Golf GT har ju inte sidospegeln där alla andra har den utan den sitter som på denna bil:
http://static.garaget.org/archive/30247/29171/29171-262595.jpg

Vill ju ha spegeln närmare fronten som det skall vara...
Som denna bil:
http://static.garaget.org/archive/11787/10299/10299-221392.jpg

Kan det bli så smidigt att jag bara byter ut dörrarna till ngt nyare där spegeln sitter rätt?

Tackar på förhand!!
P.s Hoppas berörda ägare av bilder inte tar illa upp att jag lånar bilderna...

////////RallyLudde////////

BMW Power
2 362 Inlägg
26 september 2006
Stämmer, har en polare som bara bytte till dom nyare dörrarna så att säga, så du får spegeln längst in vid a stolpen respektive b stolpen.. men vill inte säga för mycket då jag själv inte har bytt dörrarna o så. Men det borde ju vara i princip att bara byta, då det ändå är samma bil men med en liten ruta på dom gamla dörrarna.. mvh

BMW, bogsering med wire :/

Rally ludde
213 Inlägg
26 september 2006
Trådstartare
FugitivE skrev:
Stämmer, har en polare som bara bytte till dom nyare dörrarna så att säga, så du får spegeln längst in vid a stolpen respektive b stolpen.. men vill inte säga för mycket då jag själv inte har bytt dörrarna o så. Men det borde ju vara i princip att bara byta, då det ändå är samma bil men med en liten ruta på dom gamla dörrarna.. mvh

Bådar ju gott det...
Får dra en repa till skroten o se vad jag finner big_smile

////////RallyLudde////////

BMW Power
2 362 Inlägg
26 september 2006
Luddtussen skrev:
FugitivE skrev:

Bådar ju gott det...
Får dra en repa till skroten o se vad jag finner big_smile

Det tycker jag allt du ska wink lycka till och må du finna det du letar efter wink

BMW, bogsering med wire :/

Sök