Porjekt: Stance blacked knight

hänt otroligt mycket med bilen på sista tiden In och kolla vetja,
  • 108 Följare
  • 111 870 Visningar
  • Uppdaterades senast 4 december 2018
BarathGTI
26 augusti 2012 · 322 Inlägg

Cgee skrev:

mingan77 skrev:
ja ska du ha rotiform så får du kasta ut 20 papp.. keskin  fälgar  om du vill komma ner lite billigare om  du vill.

Beror på om man vill ha dom konkava eller inte wink

Okej njaa det var kanske inte riktigt min summa det dära;) det får bli nästa uppsättning i så fall men tack för att ni sa vad dom hette så jag vet big_smile. Mvh

Sponsor: Grunt.se
Sponsor: Stanceit.se
Sponsor: Carsound.se
Sponsor: Ks-Carstyling
Volkswagen Golf 1.8L Turbo "Airlift performance" (1998)
BarathGTI
26 augusti 2012 · 322 Inlägg

UPDATE 2012-08-26

Då är man äntligen hemma efter hen härlig helg i Västervik med flickvännen. men i morgon i alla fall ska jag åka upp till garaget och försöka få bort avgassystemet sen så ska jag börja med inpassningen av Bakjolen.. m,m kanske till och med börja med huven. ska slipas ner och sen göra en huvförlängare i plåt. vi får se vad som händer;) Godnatt garaget

Sponsor: Grunt.se
Sponsor: Stanceit.se
Sponsor: Carsound.se
Sponsor: Ks-Carstyling
Volkswagen Golf 1.8L Turbo "Airlift performance" (1998)
k2_
26 augusti 2012 · 301 Inlägg

PoNtazZ skrev:

k2_ skrev:

PoNtazZ skrev:

Jag beställde det faktiskt ifrån ebay wink vill du så får du gärna köpa fronten. den är inte färdigborrad tyvärr men vill du så är i alla fall den till salu Mvh smile

jaha okej,, jag letar efter ett helt paket ist blir nog billigare:) men tack ändå.

Okej för det billigaste hela r32 som är klart typ med festen och allt kostar runt 10000kr men på ebay kostar det 3500kr för hela men då får man fixa festen och lite jobb själv wink

hittat ett för 6900 med mkt bra passform:)

BarathGTI
26 augusti 2012 · 322 Inlägg

k2_ skrev:

PoNtazZ skrev:

k2_ skrev:

jaha okej,, jag letar efter ett helt paket ist blir nog billigare:) men tack ändå.

Okej för det billigaste hela r32 som är klart typ med festen och allt kostar runt 10000kr men på ebay kostar det 3500kr för hela men då får man fixa festen och lite jobb själv wink

hittat ett för 6900 med mkt bra passform:)

Jasså skicka länk smile

Sponsor: Grunt.se
Sponsor: Stanceit.se
Sponsor: Carsound.se
Sponsor: Ks-Carstyling
Volkswagen Golf 1.8L Turbo "Airlift performance" (1998)
k2_
26 augusti 2012 · 301 Inlägg

PoNtazZ skrev:

k2_ skrev:

PoNtazZ skrev:

Okej för det billigaste hela r32 som är klart typ med festen och allt kostar runt 10000kr men på ebay kostar det 3500kr för hela men då får man fixa festen och lite jobb själv wink

hittat ett för 6900 med mkt bra passform:)

Jasså skicka länk smile

http://www.ks-carstyling.se/product.do? … d=AT-G4R32 smile

stoltosmart
27 augusti 2012 · 884 Inlägg

prem lagt kommer bli grymt detta bygge

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
BarathGTI
27 augusti 2012 · 322 Inlägg

stoltosmart skrev:
prem lagt kommer bli grymt detta bygge

Det låter fint det:) såg att du hade en golf 4a du vill inte köpa ett r32 kitt till den tyvärr utan fästen men inte så svårt att göra själv smile

Sponsor: Grunt.se
Sponsor: Stanceit.se
Sponsor: Carsound.se
Sponsor: Ks-Carstyling
Volkswagen Golf 1.8L Turbo "Airlift performance" (1998)
BarathGTI
27 augusti 2012 · 322 Inlägg

UPDATE 2012-08-27

Då är vi uppe i 2000+ besökare och 34prem. Hoppas på ännu mer och tack för att ni gillar det jag gör med min bil... bilder kommer ploppa upp ikväll förhoppningsvis smile

Sponsor: Grunt.se
Sponsor: Stanceit.se
Sponsor: Carsound.se
Sponsor: Ks-Carstyling
Volkswagen Golf 1.8L Turbo "Airlift performance" (1998)
stoltosmart
27 augusti 2012 · 884 Inlägg

PoNtazZ skrev:

stoltosmart skrev:
prem lagt kommer bli grymt detta bygge

Det låter fint det:) såg att du hade en golf 4a du vill inte köpa ett r32 kitt till den tyvärr utan fästen men inte så svårt att göra själv smile

Ne tyvärr tycker om originalen som sitter på ska komplettera med jahre paket sen i vår, men såg att du hade dimljus till salu eller hela kårfångaren, bara dimljusen pris och skick skulle vara intressant

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
BarathGTI
27 augusti 2012 · 322 Inlägg

stoltosmart skrev:

PoNtazZ skrev:

stoltosmart skrev:
prem lagt kommer bli grymt detta bygge

Det låter fint det:) såg att du hade en golf 4a du vill inte köpa ett r32 kitt till den tyvärr utan fästen men inte så svårt att göra själv smile

Ne tyvärr tycker om originalen som sitter på ska komplettera med jahre paket sen i vår, men såg att du hade dimljus till salu eller hela kårfångaren, bara dimljusen pris och skick skulle vara intressant

Jag har 2 uppsättningar med dimljusen och det är nyskick på dom aldrig använda av mig.. och ägaren innan koppla inte ens in dom. jag har bara kollat så dom fungerat smile säljer även hela kofångaren wink

Sponsor: Grunt.se
Sponsor: Stanceit.se
Sponsor: Carsound.se
Sponsor: Ks-Carstyling
Volkswagen Golf 1.8L Turbo "Airlift performance" (1998)
stoltosmart
27 augusti 2012 · 884 Inlägg

PoNtazZ skrev:

stoltosmart skrev:

PoNtazZ skrev:

Det låter fint det:) såg att du hade en golf 4a du vill inte köpa ett r32 kitt till den tyvärr utan fästen men inte så svårt att göra själv smile

Ne tyvärr tycker om originalen som sitter på ska komplettera med jahre paket sen i vår, men såg att du hade dimljus till salu eller hela kårfångaren, bara dimljusen pris och skick skulle vara intressant

Jag har 2 uppsättningar med dimljusen och det är nyskick på dom aldrig använda av mig.. och ägaren innan koppla inte ens in dom. jag har bara kollat så dom fungerat smile säljer även hela kofångaren wink

okej okej kofångare har jag pris på en uppsättning dimljus?

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
JofooN Skrap
29 augusti 2012 · 2 098 Inlägg

Riktigt intressant tråd!. Kommer att få en heldel hjälp av den här tråden känner jag på mig. Ska själv renovera min bil, och stance'a till den riktigt gött wink.

Kommer följa detta, lycka till

/Aleck

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)
BarathGTI
29 augusti 2012 · 322 Inlägg

JofooN skrev:
Riktigt intressant tråd!. Kommer att få en heldel hjälp av den här tråden känner jag på mig. Ska själv renovera min bil, och stance'a till den riktigt gött wink.

Kommer följa detta, lycka till

/Aleck

Ojjj varmt välkommen in i GTI klubben smile jaa vi får hoppas jag kan dela ut mkt kunskap.
Man kan ingen annat att tack och önska dig desamma! Mvh

Sponsor: Grunt.se
Sponsor: Stanceit.se
Sponsor: Carsound.se
Sponsor: Ks-Carstyling
Volkswagen Golf 1.8L Turbo "Airlift performance" (1998)
JofooN Skrap
30 augusti 2012 · 2 098 Inlägg

PoNtazZ skrev:

JofooN skrev:
Riktigt intressant tråd!. Kommer att få en heldel hjälp av den här tråden känner jag på mig. Ska själv renovera min bil, och stance'a till den riktigt gött wink.

Kommer följa detta, lycka till

/Aleck

Ojjj varmt välkommen in i GTI klubben smile jaa vi får hoppas jag kan dela ut mkt kunskap.
Man kan ingen annat att tack och önska dig desamma! Mvh

Tackar så mycket smile. Ja det får vi hoppas, finns en hel del att lära sig då man är väldigt ny inom denna sortens bil. Tack ännu en gång!

Mvh
Alexander

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)
kannebanne
4 september 2012 · 2 046 Inlägg

Ska följas!

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Lothigiius
4 september 2012 · 591 Inlägg

Säger som ovan!

kannebanne
4 september 2012 · 2 046 Inlägg

Lothigiius skrev:
Säger som ovan!

Well Pontazz du kan tacka Lothigiius för att jag hittade din kommentar till projektet!

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
BarathGTI
4 september 2012 · 322 Inlägg

kannebanne skrev:

Lothigiius skrev:
Säger som ovan!

Well Pontazz du kan tacka Lothigiius för att jag hittade din kommentar till projektet!

haha jaa det ska jag göra wink

Sponsor: Grunt.se
Sponsor: Stanceit.se
Sponsor: Carsound.se
Sponsor: Ks-Carstyling
Volkswagen Golf 1.8L Turbo "Airlift performance" (1998)
Lothigiius
4 september 2012 · 591 Inlägg

PoNtazZ skrev:

kannebanne skrev:

Lothigiius skrev:
Säger som ovan!

Well Pontazz du kan tacka Lothigiius för att jag hittade din kommentar till projektet!

haha jaa det ska jag göra wink

Tacka råååååå wink

BarathGTI
4 september 2012 · 322 Inlägg

Lothigiius skrev:

PoNtazZ skrev:

kannebanne skrev:

Well Pontazz du kan tacka Lothigiius för att jag hittade din kommentar till projektet!

haha jaa det ska jag göra wink

Tacka råååååå wink

ty wink

Sponsor: Grunt.se
Sponsor: Stanceit.se
Sponsor: Carsound.se
Sponsor: Ks-Carstyling
Volkswagen Golf 1.8L Turbo "Airlift performance" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang