ja ska du ha rotiform så får du kasta ut 20 papp.. keskin fälgar om du vill komma ner lite billigare om du vill.
Beror på om man vill ha dom konkava eller inte
Okej njaa det var kanske inte riktigt min summa det dära;) det får bli nästa uppsättning i så fall men tack för att ni sa vad dom hette så jag vet . Mvh
Då är man äntligen hemma efter hen härlig helg i Västervik med flickvännen. men i morgon i alla fall ska jag åka upp till garaget och försöka få bort avgassystemet sen så ska jag börja med inpassningen av Bakjolen.. m,m kanske till och med börja med huven. ska slipas ner och sen göra en huvförlängare i plåt. vi får se vad som händer;) Godnatt garaget
Jag beställde det faktiskt ifrån ebay vill du så får du gärna köpa fronten. den är inte färdigborrad tyvärr men vill du så är i alla fall den till salu Mvh
jaha okej,, jag letar efter ett helt paket ist blir nog billigare:) men tack ändå.
Okej för det billigaste hela r32 som är klart typ med festen och allt kostar runt 10000kr men på ebay kostar det 3500kr för hela men då får man fixa festen och lite jobb själv
jaha okej,, jag letar efter ett helt paket ist blir nog billigare:) men tack ändå.
Okej för det billigaste hela r32 som är klart typ med festen och allt kostar runt 10000kr men på ebay kostar det 3500kr för hela men då får man fixa festen och lite jobb själv
Då är vi uppe i 2000+ besökare och 34prem. Hoppas på ännu mer och tack för att ni gillar det jag gör med min bil... bilder kommer ploppa upp ikväll förhoppningsvis
Det låter fint det:) såg att du hade en golf 4a du vill inte köpa ett r32 kitt till den tyvärr utan fästen men inte så svårt att göra själv
Ne tyvärr tycker om originalen som sitter på ska komplettera med jahre paket sen i vår, men såg att du hade dimljus till salu eller hela kårfångaren, bara dimljusen pris och skick skulle vara intressant
Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Det låter fint det:) såg att du hade en golf 4a du vill inte köpa ett r32 kitt till den tyvärr utan fästen men inte så svårt att göra själv
Ne tyvärr tycker om originalen som sitter på ska komplettera med jahre paket sen i vår, men såg att du hade dimljus till salu eller hela kårfångaren, bara dimljusen pris och skick skulle vara intressant
Jag har 2 uppsättningar med dimljusen och det är nyskick på dom aldrig använda av mig.. och ägaren innan koppla inte ens in dom. jag har bara kollat så dom fungerat säljer även hela kofångaren
Jag har 2 uppsättningar med dimljusen och det är nyskick på dom aldrig använda av mig.. och ägaren innan koppla inte ens in dom. jag har bara kollat så dom fungerat säljer även hela kofångaren
okej okej kofångare har jag pris på en uppsättning dimljus?
Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Riktigt intressant tråd!. Kommer att få en heldel hjälp av den här tråden känner jag på mig. Ska själv renovera min bil, och stance'a till den riktigt gött .
Riktigt intressant tråd!. Kommer att få en heldel hjälp av den här tråden känner jag på mig. Ska själv renovera min bil, och stance'a till den riktigt gött .
Kommer följa detta, lycka till
/Aleck
Ojjj varmt välkommen in i GTI klubben jaa vi får hoppas jag kan dela ut mkt kunskap. Man kan ingen annat att tack och önska dig desamma! Mvh
Kommer följa detta, lycka till
/Aleck
Ojjj varmt välkommen in i GTI klubben jaa vi får hoppas jag kan dela ut mkt kunskap. Man kan ingen annat att tack och önska dig desamma! Mvh
Tackar så mycket . Ja det får vi hoppas, finns en hel del att lära sig då man är väldigt ny inom denna sortens bil. Tack ännu en gång!