1864
Sök

Eunos Roadster 1.8l -96, kompressormatad tjejbil med bankörning som fokus.

Projekttråd över vad som händer med sveriges tjejigaste tjejbil. Kompressormatad etanoldrickare som ständigt genomgår uppgraderingar och förbättringar, med målet att skapa min perfekta leksak.

Halvglad semi-amatör.
661 436 Visningar
Uppdaterades senast 2 november 2019
Specialist
1 187 Inlägg
31 juli 2013
#361
Bra där!
Mudflap'sen gör jävla massa för utseendet, bra du behåller dem på smile Någon måtta på viktminskning får de väl vara.. hålborra dörrsidorna istället ?

Turbo? No. Balls!
Honda Prelude 2,2 Bus-bygge
Chevrolet S10 4,3 Ful-bygge

"Ecodriving is for poor people"

136 Inlägg
31 juli 2013
#362
Det ser snyggare ut med stänkskydden på än utan dom

Halvglad semi-amatör.
600 Inlägg
1 augusti 2013
Trådstartare
#363
Godspeaker skrev:
Bra där!
Mudflap'sen gör jävla massa för utseendet, bra du behåller dem på smile Någon måtta på viktminskning får de väl vara.. hålborra dörrsidorna istället ?

Jo, de får sitta så länge. Dörrsidorna är på väg ut, med mycket annat smile

Figge__86 skrev:
Det ser snyggare ut med stänkskydden på än utan dom

Yes, presis vad jag tycker smile Dock kommer dom få lämna plats då det ska på fender flares, men tills vidare så trivs dom bra på bilen smile






Sååå. Då var det dags igen. Veva igång aset, ner i bunkern och börja slita!
http://imageshack.us/a/img5/1149/qsjl.jpg
Fergie och de andra black eyed whatever hade blivit besviken, jag har sjukt lite junk in my trunk.
Toalettrulle, batteri och en trasa, that's it. Nu inte ens en baklucka. Då kan man fråga sig, varför har jag inte det?
Enkelt. Torsdagar är ju såga/kapa/banka/böjar-dagen!

Bara upp med skiten på bänken och börja rita lite linjer.
http://imageshack.us/a/img837/6712/9x9a.jpg
Tröttnade ungefär halvvägs, och tog fram kapen istället.
Som vissa av er kanske minns kör jag med airtool för att kapa saker, även fingrar. Hör liksom till, så satte ett litet jack idag också. Men men, nog om det. Efter några svordomar och en hel del övervåld, tadaa:
http://imageshack.us/a/img607/4374/sj3w.jpg

Nu hade jag ju såklart inte inhandlat hålborr än, så fick nöja mig med det där så länge.
Så, vikten?
http://imageshack.us/a/img9/4439/22tq.jpg
Samlade ihop nära på 600g, men i verkligheten var det lite mer. Orkade bara inte samla upp allt på vågen.
Kan verka väldigt lite, men åter igen, hade varit 600g extra om det fått sitta kvar.
Och ducktailen vägde typ 6-700g, så den har man nu kompenserat för smile

Kastade på lite orginalfärg för att dölja det värsta övervåldet och skruvade tillbaka den igen.
http://imageshack.us/a/img18/3631/zxkg.jpg
Lättare och fladdrigare... och buckligare. Tidigare nämnda övervåld satte sina spår, men det hör till.
Note to self: hammare är skitbra till det mesta, används dock sparsamt mot tunn japansk papperplåt.

Skruvade även fast min lilla brandsläckare framför passagerarstolen.
http://imageshack.us/a/img441/9589/e0rg.jpg
Sist jag var ute och sladdade låg den lös bakom stolen, vilket resulterade i ett sprinten flög iväg, och pulverpartyt var sekunder ifrån att börja. Hade kunnat bli jävligt intressant, för typ alla utom mig.
Så, det var det. Till helgen ska jag ge mig på bilen med en större kap, större hammare och mer våld.
No more fatty fat-fat, nära 900kg halvtankad ska vi nå!
Fridens!


Halvglad semi-amatör.
600 Inlägg
2 augusti 2013
Trådstartare
#364
Idag har inte hänt något speciellt. Legat vid en liten pool hos svågern och jäst i solen.
Finns sämre sätt att fördriva tid på. Tjejen tog bajscivicen dit, och jag körde tampongräsern.
Som sagt, inte uträttat ett skit, men tog ett par mobilbilder som jag tänkte bjuda på i brist på något intressant.
Topless hos svågern:
http://imageshack.us/a/img404/1476/ci9r.jpg
Mindre topless inne i byn:
http://imageshack.us/a/img833/4856/nihm.jpg

http://imageshack.us/a/img27/5420/jbv5.jpg

Sen en liten bild på kontoret också:
http://imageshack.us/a/img16/6875/sfa8.jpg
Fy fan vad jag älskar att köra denna lilla skitbil, har verkligen blivit så jävla rolig.
Träffade på två stekare i sina porsche boxters idag, som var övertygade om att deras köpebilar var det snabbaste som fanns på denna jord. Känslan när man kör ifrån sådana med en gammal jävla trasa är fantastisk.. smile
Kan även rapportera att den senaste lilla viktminskingen faktiskt är tydligt märkbar, nu vill jag såga mer.
Dock tveksamt om det blir imorgon, är lite för sugen på att sitta i en park och dricka en pissljummen folköl. Vi får se.
Nästa uppdatering ska innehålla något bevis på att jag faktiskt gjort något, lovar...
Fridens!


Med lem
475 Inlägg
2 augusti 2013
#365
Om du vill göra en liten viktminskning på Subframen så finns det några som gör nya fast lättare för ca 3500kr i england big_smile
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q71/s720x720/548310_10151736669027156_1840610372_n.jpg

Kommer inte exakt ihåg vart man landar i vikt, men mindre är det smile

Crapengineering som som heter, kan kolla med några om vart man får tag i dom om du vill smile


Halvglad semi-amatör.
600 Inlägg
5 augusti 2013
Trådstartare
#366
Ralf skrev:
Om du vill göra en liten viktminskning på Subframen så finns det några som gör nya fast lättare för ca 3500kr i england big_smile

Kommer inte exakt ihåg vart man landar i vikt, men mindre är det smile

Crapengineering som som heter, kan kolla med några om vart man får tag i dom om du vill smile

Har faktiskt planer på det i framtiden, under framtidsplaner här på garaget faktiskt står "rörig subframe/bärarmar" smile
Dock väldigt långt ner på listan just nu, men någon dag hoppas jag få dit allt i rör istället..
V8 Roadster tillverkar ett kit som innehåller precis allt, och det är det jag är ute efter.
Du får gärna kolla om du hittar några uppgifter på crap engineering, alltid kul att se vad dom kan erbjuda!
Men det är som sagt lååångt fram, bland massa andra dumma drömmar... smile




Ja, update. Har ni tröttnat på mina lättningsuppdateringar är det bara att kika bort.
Sparar pengar till höstens roligare saker, så det här är vad man får göra under tiden.
Lätta kostar ju gratis, vilket är väldigt behändigt, och ger lika mycket som trim smile

Så, hugga/hacka/såga/kapa/borra igen! Började i bakluckan där jag hittade en onödig kant:
http://imageshack.us/a/img594/1558/06mb.jpg
Här är den borttagen på vänster sida av baklucke-låset. Typiskt onödig, gör inget annat än väger.

Sen gav jag mig på skiljeplåten mellan bagage/soppatank och passagerarutrymmet.
Smartast hade ju varit att plocka bort hela, och därmed fått bort mest vikt.
Men som jag skrivit tidigare så kommer det alltid vara en salig blandning mellan form och funktion på denna bil,
så jag kompromissade. Har ju tagit bort all ljuddämpning förutom själva filtmattan, som jag faktiskt vill ha för mysighetsfaktorn när man kör bilen. Ja, den används ju faktiskt dagligen...
Så, den där plåten fyller en funktion, och det är att hålla fast mattan, men måste den vara så stor för den uppgiften?
Knappast.. Så, bara börja kapa:
http://imageshack.us/a/img43/9452/2kwc.jpg
Mobilkamera-suddig bild såklart, men där skymtar man även dödsverktyget. Snart kommer jag bara har stumpar att veva med om jag inte börjar bli lite mer försiktig...

... och efter lite mera kapande:
http://imageshack.us/a/img812/9137/504l.jpg
Inte så mycket av den kvar, men skulle det visa sig att min aphjärna hade tänkt rätt?
Bara att börja montera tillbaka:
http://imageshack.us/a/img19/2533/14u1.jpg
http://imageshack.us/a/img43/7862/agdx.jpg
So far, so good. Och mattan?

http://imageshack.us/a/img96/113/jtf4.jpg
http://imageshack.us/a/img5/2113/ewiw.jpg
Jorå! Kanske inte klarar att man kastar upp halva familjen där bak nu, men det kan jag leva med.
Ser likadant ut som innan, men fick väl bort 2/3 av vikten på just den biten. Många bäckar små.. wink

Så, summering:
http://imageshack.us/a/img20/1062/6zcj.jpg
1141g uppsamlade, lite mer utspritt som i mitt högra öga osv, men dryga kilot.
Kan ju som sagt verka fånigt, men kilona radar upp sig nu. Kan man ta halva vikten på en massa saker blir det väldigt mycket i slutändan. Oh well, det var dagens.
Kan meddelade att ljudnivån inne i bilen ökade markant av slakten av den plåten, men hörselkåporna ligger i bilen av en anledning. Jag skäms inte när man rullar in på ICA med dom på, biljäveln SKA bruksas! smile
Återkommer när jag hittat på mer dumheter.
Fridens liljor!
Senast redigerat av razpataz (5 augusti 2013)


Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
5 augusti 2013
#367
Plåten skiljer även kupe från bagage.  Och i bagaget sitter batteri och soppa-tanks rör. Dessa får inte sitta i kupen enligt SBF.  vet inte vad vanliga SBP märker men dom lär inte ens notera att den är borta.

Tips.. klegget/dämpmattan i bagaget vill du ha kvar delvis. Eller ta bort och ersätta med små bitar av dämpmatta (3x3cm bitar).


Vill du få ner ljudnivån i bilen köp en bilstereo-dämpmatta. Klipp korta små remsor och sätt mitt på stora plåt-ytor. Funkar jättebra. Knackar man på plåten försiktigt så hör man var det låter. Så sätter man bara små små bitar i stället för jätte-ark dom sätter original. Tyst och lätt!(are) än original wink

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Med lem
475 Inlägg
5 augusti 2013
#368
myran skrev:
Plåten skiljer även kupe från bagage.  Och i bagaget sitter batteri och soppa-tanks rör. Dessa får inte sitta i kupen enligt SBF.  vet inte vad vanliga SBP märker men dom lär inte ens notera att den är borta.

Tips.. klegget/dämpmattan i bagaget vill du ha kvar delvis. Eller ta bort och ersätta med små bitar av dämpmatta (3x3cm bitar).


Vill du få ner ljudnivån i bilen köp en bilstereo-dämpmatta. Klipp korta små remsor och sätt mitt på stora plåt-ytor. Funkar jättebra. Knackar man på plåten försiktigt så hör man var det låter. Så sätter man bara små små bitar i stället för jätte-ark dom sätter original. Tyst och lätt!(are) än original wink

Helt sant det du säger, så jag röstar för att Razpataz bygger en skiljevägg i kolfiber wink det är lätta grejer


Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
5 augusti 2013
#369
Ralf skrev:
myran skrev:
Plåten skiljer även kupe från bagage.  Och i bagaget sitter batteri och soppa-tanks rör. Dessa får inte sitta i kupen enligt SBF.  vet inte vad vanliga SBP märker men dom lär inte ens notera att den är borta.

Tips.. klegget/dämpmattan i bagaget vill du ha kvar delvis. Eller ta bort och ersätta med små bitar av dämpmatta (3x3cm bitar).


Vill du få ner ljudnivån i bilen köp en bilstereo-dämpmatta. Klipp korta små remsor och sätt mitt på stora plåt-ytor. Funkar jättebra. Knackar man på plåten försiktigt så hör man var det låter. Så sätter man bara små små bitar i stället för jätte-ark dom sätter original. Tyst och lätt!(are) än original wink

Helt sant det du säger, så jag röstar för att Razpataz bygger en skiljevägg i kolfiber wink det är lätta grejer

Eller väntar tills någon gnäller och kör byggskum i "tunnlarna" imellan wink

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Halvglad semi-amatör.
600 Inlägg
8 augusti 2013
Trådstartare
#370
myran skrev:
Plåten skiljer även kupe från bagage.  Och i bagaget sitter batteri och soppa-tanks rör. Dessa får inte sitta i kupen enligt SBF.  vet inte vad vanliga SBP märker men dom lär inte ens notera att den är borta.

Tips.. klegget/dämpmattan i bagaget vill du ha kvar delvis. Eller ta bort och ersätta med små bitar av dämpmatta (3x3cm bitar).


Vill du få ner ljudnivån i bilen köp en bilstereo-dämpmatta. Klipp korta små remsor och sätt mitt på stora plåt-ytor. Funkar jättebra. Knackar man på plåten försiktigt så hör man var det låter. Så sätter man bara små små bitar i stället för jätte-ark dom sätter original. Tyst och lätt!(are) än original wink

Allt klägg osv bortplockat sen länge, och inget nytt kommer hamna där. Nog för att det är bekvämt med ljuddämpning, men det enda som blev lämnat förut är det enda som kommer få bli kvar, och det är mattan smile
Ralf skrev:
Helt sant det du säger, så jag röstar för att Razpataz bygger en skiljevägg i kolfiber wink det är lätta grejer

myran skrev:
Eller väntar tills någon gnäller och kör byggskum i "tunnlarna" imellan wink

Ingen har gnällt de senaste åren på besiktningen (har av diverse skäl inte haft plåten eller mattan monterad alls), och skulle det bli gnäll så blir det helt klart en patentare, antagligen en tillfällig plåtbit. Nog för att kolfiber är ballt och fogskum väldigt funktionellt och lättanvänt, men tvekar/hoppas på att inget av det ska bli nödvändigt smile


Så, varit och kört gokart idag istället för att meka, och sen är jag mitt uppe i flytten till nya huset, så tid är lite av en bristvara just nu. Men, har iaf varit och handlat nya tortyr-redskap:
http://imageshack.us/a/img96/6282/hj5c.jpg
Nu jävlar ska det kapas!
Finns väldigt många icke bärande ställen som väger väldigt mycket, så som dörrar etc. som ska få smaka på taggpenisarna imorgon.
Gäller bara att man inte låter det gå för långt, får gärna vara liiite bil kvar också när man är färdig.
Oh well, ska ner och börja imorgon, hoppas man kan se bilen för alla hål när man är klar... smile
Fridens liljor brothermandudes!


Halvglad semi-amatör.
600 Inlägg
8 augusti 2013
Trådstartare
#371
Så, då var det tänkt att det skulle vara stora kapardagen. Tänkte komma med en rejäl uppdatering för att sluta tråka ut er med mitt jävla småpillande. Började med att skruva bort ECU-skyddet/fotstödet i bilen:
http://imageshack.us/a/img51/8518/5zmo.jpg
Så, fram med hålsågen och börja kapa. Ville ha detta undanstökat lite fort så man kunde ge sig på dörrar och bakluckan en gång till. Men. Man är ju en jävla papphatt...

http://imageshack.us/a/img546/9993/w3h2.jpg
Lite glapp i saftskallen, så efter 4 hål körde jag sönder centreringsborr-mojängen. Penis.

Jaja, inget att gråtrunka över, plockade fram kapen och körde färdigt fotstödet iaf:
http://imageshack.us/a/img69/1483/tjhl.jpg
Fick även lite färg, med betoning på lite.

Så, hur lite/mycket vann vi där då?
http://imageshack.us/a/img62/8676/2yau.jpg
Mer än halva vikten blev vi av med, och med någon annan småsak blev det 542g. Ändå ett halv kilo  roll

Bara att montera tillbaka och ge upp för dagen.
http://imageshack.us/a/img821/1727/2onc.jpg
Like a glooove. Ber om ursäkt för ännu en snål uppdatering, men jag skyller det på materialfel.
Även om det var klockrent 100% handhavandefel.. NÄSTA GÅNG, jag lovar, då ska det hända lite mer...
Fridens!


Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
8 augusti 2013
#372
Du har räknat fel med det blir 543 wink

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
9 augusti 2013
#373
800kg tomvikt och ~230-240rwhp nästa år? wink

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

"The guy who never make up his mind"
347 Inlägg
9 augusti 2013
#374
Tidigt att säga, men fyyyfan vad jag älskar ditt sätt! Så jävla ball! OCH tampongräcern börjar bli galet fet! Keep it up! // En annan kille som också är lite dum i huvudet..

Nulla tenaci invia est via

Halvglad semi-amatör.
600 Inlägg
11 augusti 2013
Trådstartare
#375
BunnA skrev:
Du har räknat fel med det blir 543 wink

Hahaha, faaan. Såg det när jag förhandsgranskade, men trodde verkligen jag skulle komma undan med det... smile
myran skrev:
800kg tomvikt och ~230-240rwhp nästa år? wink

Mjaa, kan jag nå 910-920kg med 220-240rwhp halvtankad och bilen fort.f hyffsat bruksduglig vore jag jävla nöjd smile
Adse skrev:
Tidigt att säga, men fyyyfan vad jag älskar ditt sätt! Så jävla ball! OCH tampongräcern börjar bli galet fet! Keep it up! // En annan kille som också är lite dum i huvudet..

Hahaha, tack som fan! Inte lätt när man blivit tappad i golvet en gång för mycket.. smile





YES! Jag har lurat er. Fört er bakom ljuset. Lovat saker jag inte kunnat hålla.
Lovade en värstinguppdatering (eller ja, en med faktiskt innehåll), men tyvärr. Inte så saftigt denna gången heller.
Håller på och jagar delar för fullt, men under tiden är det mer lättande... Var faktiskt och köpte en ny sån där centrerings-mackapär idag, men den kom aldrig till användning. Så, varför inte? Upptäckte något!

http://imageshack.us/a/img834/5279/jkd6.jpg
Jag har ett handskfack, men jag äger inga handskar. Vilket jävla slöseri på soppa att släpa runt på sån skit, så bestämde mig för att hjälpa greenpeace och alla isbjörnar till ett drägligare liv genom att ta fram kapen!

http://imageshack.us/a/img153/6569/yktz.jpg
Bring on them powertools!
http://imageshack.us/a/img825/4696/5mg4.jpg
En bit in i arbetet satte sig ett bågfilsblad i plasten, och jag lutade mig tillbaka och tänkte "vafan håller jag egentligen på med?". Det här var en av de fräschaste eunosarna/mx-5orna i sverige för några år sedan, lågmilad, helt rostfri och antagligen den enda i sverige med all utrustning. Sen tappade jag fokus på det, och fortsatte kapa igen...

Just ja, liten påminnelse:
http://imageshack.us/a/img24/7222/irgt.jpg
Note to self: om du kör kaptrissa i plast kommer det sprätta smält plast överallt. Tänk på det nästa gång, papphatt.

Iaf, där under/bakom handsfacket gömmer sig ganska mycket, så som fläktsystemet.
Vissa av er kanske minns att jag var där och rotade när jag sågade bort AC-systemet. Iaf, burken som förr huserade AC-elementet blev ju väldigt synligt, så kastade på några lager mattsvart på det:
http://imageshack.us/a/img839/8887/wuhl.jpg

... sen kapade jag lite mer. Så, hur blev det? Inte helt färdig med alla kanter osv, men tror det kommer bli bra:
http://imageshack.us/a/img28/6828/odf9.jpg

http://imageshack.us/a/img833/952/3o0b.jpg

http://imageshack.us/a/img198/1093/8l2g.jpg
Jag är jävligt nöjd. Tycker faktiskt nästan det blev snyggare än innan  roll
Nu är det som sagt inte färdigt, massa kanter som ska få smaka mer på filen, och allt synligt ska bli mattsvart.
Här syns den nylackade burken bredvid fläkten jag inte hann montera bort och måla om:
http://imageshack.us/a/img856/9576/lzgt.jpg

Nu är ju inte planen att det ska vara en utställningsbil, men det får ju gärna se okey ut från några meters avstånd.
Hade jag velat ha det som från fabrik hade jag bara gett fan i att såga... eller iaf försökt. Nu ska det ju lättas smile

Då kan man fråga sig, vad vägde det här lilla då?
http://imageshack.us/a/img826/5862/3xqr.jpg
1355g, inte så dåligt. Massa småbitar och skit som aldrig hamnade på vågen.
Räknade ihop lite av det som försvunnit senaste tiden, och fick det till 18754g, dvs drygt 18kg.
Och då är långt ifrån allt medräknat, så ~20kg lättare är den nu än i säsongens början.
Märkbar skillnad, den känns helt klar piggare på fötterna, och då har vi som sagt inte börjat med det roliga än wink
Ber om ursäkt för denna update som inte höll vad jag lovat, och ber även om ursäkt för kvalitén på bilderna.
Så fort jag flyttat och får schysst internet igen så lovar jag att övergå till systemkameran igen.
Tills vidare, fridens liljor!


Med lem
475 Inlägg
11 augusti 2013
#376
Det såg fan inte så pjåkigt ut när man plockade bort skräp där nej smile
Hur känns det att sätta foten emot "fotstödet" på passagerarsidan som du kapade sönder lite? eller blir det helt No-no för det nu ? big_smile


Halvglad semi-amatör.
600 Inlägg
13 augusti 2013
Trådstartare
#377
Ralf skrev:
Det såg fan inte så pjåkigt ut när man plockade bort skräp där nej smile
Hur känns det att sätta foten emot "fotstödet" på passagerarsidan som du kapade sönder lite? eller blir det helt No-no för det nu ? big_smile

Näe, jag gillar faktiskt hur det blev smile
Well, ev. passagerare får innan avfärd instruktioner på att när bilen bromsar hänger man i bältet istället för att försöka spjärna emot med bena mot den frasiga plåtbiten, men den tål nog faktiskt en hel del, bara ingen försöker sparka där smile




Gått och dragits med ångesten har man idag iaf. Sista semesterdagen innan man ska tillbaka till jobbet (om än bara en dag, gäller att starta mjukt), så motivationen var låg. Satt hemma och berättade för lilltjejen hur man snabbast byter växellåda på en sån här, när jag helt plötsligt fick ett infall och åkte ner till verkstan en sväng, om än med låg motivationsnivå.
Väl där kunde man ju fortsätta hutta ut saker ur bilen.
http://imageshack.us/a/img694/5191/j360.jpg
Någon som ser vad som saknas?
Nähä.. Skruvade iaf bort mina fräsiga JDM-solskydd. Fräsiga, men används aldrig, dvs onödiga.

Kom även på att jag hade kvar två av fästena till hardtopen fastskruvade, och dom är ju stabbiga. Usch!
http://imageshack.us/a/img833/3282/cbpa.jpg
Mer än ett halvt kilo, och dom är inte ens mina vänner. Dom får inte åka med mer dom heller.

Kan säga att det här med att lätta blir lite som ett beroende. Nu försöker jag ju hålla det på en happy medium-nivå, hålla bilen hyffsat orginalliknande med iaf lite bruksvärde, men ibland får man bara något jävla spel.
Man blir som en gammal meth-pundare och bara måste borra i något, och så även idag.
Slet, vred och vände på lite allt möjligt i bilen. Då motivationsnivån som sagt var låg orkade jag inte ta mig an några stora projekt, men till slut fastnade ögonen på något vid pedalerna. Där nere gömmer sig en lite plastpryttel som man kan vila den slappa vänstertassen på vid långkörning.
Försökte först med att bara skruva bort den, men kom på att jag faktiskt tycker om att ha foten där.
Så, trots att den inte vägde mer än pubiset på en get beslöt jag mig för att okynnesborra den lilla rackaren.

Så, ost:
http://imageshack.us/a/img41/2613/qcsk.jpg
Bara för att jag kunde. Bara för att jag mådde så jävla mycket bättre efteråt.

Summering:
http://imageshack.us/a/img96/7879/77rq.jpg
1292g idag, och det tar oss in på 20.046kg kastat trams. Ni ser, många bäckar små!

Var även och köpte mig en sättafasttelefonen-mojäng idag. Bra för att sätta fast telefonen etc.
http://imageshack.us/a/img541/4906/wtpv.jpg
Testade en liten kort film med telefonen fast i den, men inget upphetsande.
Blött ute, så fick hålla igen lite för att slippa hjulstudsen från helvetet, men den rör på sig även utan full patte:

Ska se om man inte kan rigga upp den lite vettigt och sen åka ut och köra lite någon dag, har ju en del bakdäck som tappat livsgnistan.
Oh well, jobba imorgon var det.. Fridens liljor gott folk!


99 Inlägg
13 augusti 2013
#378
jahaa efter två timmars läsande så väntar jag nu ivrigt på nästa update!! Grymt projekt keep it up
Senast redigerat av kokkaburra (13 augusti 2013)

Supra
110 Inlägg
13 augusti 2013
#379
Gillar läsningen extremt mycket smile riktigt fet bil som man hoppas få se irl nån gång, bor inte allt för långt bort;)

135 Inlägg
13 augusti 2013
#380
Gillar galenskapen!

Jag är även medlem på
http://67-72chevytrucks.com/, fantastiskt forum för Chevy Trucks
Kolla in mitt -57 Cheva pickup projekt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277388


Sök