Inför: Nyköpings bilträff #4, 15 sep

Zorz Touch by U
13 september 2012 · 910 Inlägg

Dummle skrev:
Har ni många gubbar i blått där nere med dåligt humör?

När jag var nere förra gången så var det faktiskt inte överdrivet men det fanns 1-3st iaf... men var inte på hugget då ^^

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Dummle
13 september 2012 · 649 Inlägg

Fprobban skrev:

Dummle skrev:
Har ni många gubbar i blått där nere med dåligt humör?

När jag var nere förra gången så var det faktiskt inte överdrivet men det fanns 1-3st iaf... men var inte på hugget då ^^

Okay, Hoppas dom inte "försöker" stanna mig, vore synd :p

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
Nissan s14 "LSR Twin Turbo" (1996)
Mazda rx-7 FD3S "White Trash Beauty" (1996)
Zorz Touch by U
13 september 2012 · 910 Inlägg

Dummle skrev:

Fprobban skrev:

Dummle skrev:
Har ni många gubbar i blått där nere med dåligt humör?

När jag var nere förra gången så var det faktiskt inte överdrivet men det fanns 1-3st iaf... men var inte på hugget då ^^

Okay, Hoppas dom inte "försöker" stanna mig, vore synd :p

Ja vi har ju sett hur det kan gå ^^

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Dummle
13 september 2012 · 649 Inlägg

Fprobban skrev:

Dummle skrev:

Fprobban skrev:

När jag var nere förra gången så var det faktiskt inte överdrivet men det fanns 1-3st iaf... men var inte på hugget då ^^

Okay, Hoppas dom inte "försöker" stanna mig, vore synd :p

Ja vi har ju sett hur det kan gå ^^

Ja men med Bmw'n stannar man ju smile Synd att man ska betala deras lön och sen ännu mer :o

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
Widing_ Ödesutmanare
13 september 2012 · 389 Inlägg

Farabror blå har mest varit på hugget när någon gjort något, burnat, sladdat eller så, inte annars :-)

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
Dummle
13 september 2012 · 649 Inlägg

Får se om man dyker upp ^^

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
BlauMes
14 september 2012 · 1 801 Inlägg

För de som åker från stockholm så kommer jag stå från 17.40 till 18.00 på parkeringen utanför stadium i Moraberg/Södertälje för att kunna åka vidare med fler mot nyköping smile
Hoppas fler sluter upp så vi kan komma som en fin karavan in!

Avgång kl 18 som sagt!

Saab 9-3 (2008)
TexaL
14 september 2012 · 308 Inlägg

BlauMes skrev:
För de som åker från stockholm så kommer jag stå från 17.40 till 18.00 på parkeringen utanför stadium i Moraberg/Södertälje för att kunna åka vidare med fler mot nyköping smile
Hoppas fler sluter upp så vi kan komma som en fin karavan in!

Avgång kl 18 som sagt!

I'll be there smile

Subaru Impreza "WRX STI" (2002)
DanneSundin
14 september 2012 · 682 Inlägg

Kommer ni att göra något mer stopp ?? T.ex. i Gnesta eller liknande? Hade varit kul att sluta upp!! 

Någon som kan berätta lite mer; Vad händer på träffen, hur många brukar ni bli? smile

Edit: Nu tänkte jag fel! Ni kör ju givetvis via motorvägen antar jag? Kanske kommer till Moraberg då!

Senast redigerat av DanneSundin (14 september 2012)

BlauMes
14 september 2012 · 1 801 Inlägg

DanneSundin skrev:
Kommer ni att göra något mer stopp ?? T.ex. i Gnesta eller liknande? Hade varit kul att sluta upp!! 

Någon som kan berätta lite mer; Vad händer på träffen, hur många brukar ni bli? smile

Hade inte tänkt det iallafall. Gnesta blir ju en bit från motorvägen tyvärr
hmm

Saab 9-3 (2008)
DanneSundin
14 september 2012 · 682 Inlägg

BlauMes skrev:

DanneSundin skrev:
Kommer ni att göra något mer stopp ?? T.ex. i Gnesta eller liknande? Hade varit kul att sluta upp!! 

Någon som kan berätta lite mer; Vad händer på träffen, hur många brukar ni bli? smile

Hade inte tänkt det iallafall. Gnesta blir ju en bit från motorvägen tyvärr
hmm

Kom på det medans jag satt å sket, försökte springa tillbaka men du hann svara.. big_smile

Kanske dyker upp till Moraberg som sagt, man vet aldrig.. Får se vad bensinkassan säger roll

BlauMes
14 september 2012 · 1 801 Inlägg

DanneSundin skrev:

BlauMes skrev:

DanneSundin skrev:
Kommer ni att göra något mer stopp ?? T.ex. i Gnesta eller liknande? Hade varit kul att sluta upp!! 

Någon som kan berätta lite mer; Vad händer på träffen, hur många brukar ni bli? smile

Hade inte tänkt det iallafall. Gnesta blir ju en bit från motorvägen tyvärr
hmm

Kom på det medans jag satt å sket, försökte springa tillbaka men du hann svara.. big_smile

Kanske dyker upp till Moraberg som sagt, man vet aldrig.. Får se vad bensinkassan säger roll

Ja det är ju då man får alla snilleblixtar wink

Det vore trevligt så kan vi tjöta lite subaru wink Jag ska iaf titta på din 555a ändå som sagt! smile

Saab 9-3 (2008)
DanneSundin
14 september 2012 · 682 Inlägg

Ska vi absolut kunna göra! Kan skicka nr i PM så kan du dra ett sms på träffen om det är så att jag inte skulle te moraberg! smile

Tar du subarun? Måste ut och puutsa nuu roll

BlauMes
14 september 2012 · 1 801 Inlägg

DanneSundin skrev:
Ska vi absolut kunna göra! Kan skicka nr i PM så kan du dra ett sms på träffen om det är så att jag inte skulle te moraberg! smile

Tar du subarun? Måste ut och puutsa nuu roll

Jaa gör det!
Självklart tar jag subban. Lycka till wink

Saab 9-3 (2008)
855mika Avstängd
14 september 2012 · 10 Inlägg

BlauMes skrev:
För de som åker från stockholm så kommer jag stå från 17.40 till 18.00 på parkeringen utanför stadium i Moraberg/Södertälje för att kunna åka vidare med fler mot nyköping smile
Hoppas fler sluter upp så vi kan komma som en fin karavan in!

Avgång kl 18 som sagt!

Jag kommer ! smile

Saab 9-5 2,0 t
Widing_ Ödesutmanare
14 september 2012 · 389 Inlägg

Ni som åker från gnesta, trosa, vagnhärad osv..  haka på de ifrån sthlm vid Sillekrog då? :-) bara stå där och vänta så lär karavanen dyka upp ca 18.30 :-)

Ses imorgon folket!!

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
BlauMes
14 september 2012 · 1 801 Inlägg

Jag tänkte försöka lägga mig längst fram iallafall och sedan hålla en marschfart på cirka 90 km/h!
Så min subaru ligger förhoppningsvis längst fram! smile

Saab 9-3 (2008)
855mika Avstängd
14 september 2012 · 10 Inlägg

BlauMes skrev:
Jag tänkte försöka lägga mig längst fram iallafall och sedan hålla en marschfart på cirka 90 km/h!
Så min subaru ligger förhoppningsvis längst fram! smile

Låter bra för min trötta gammla SAAB big_smile

Saab 9-5 2,0 t
PerArne Mycke vill ha mer...
15 september 2012 · 611 Inlägg

Vart nästan sugen att spontan åka 50mil bara för att åka på en bilträff som man aldrig varit på.... Är man knäpp eller?? haha Ska se om jag får med mig nå fler i bilen bara...

//Per-Arne
dalgren92 Fotograf
15 september 2012 · 198 Inlägg

PerArne skrev:
Vart nästan sugen att spontan åka 50mil bara för att åka på en bilträff som man aldrig varit på.... Är man knäpp eller?? haha Ska se om jag får med mig nå fler i bilen bara...

Haha lätt ! Det ska vara jätte bra väder oxå! Så kom wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang