13 mars 2013
Trådstartare
Har inte hängt på g.org på bra länge nu och har inte märkt att någon skrivit här förrän nu.....
silversnurran skrev:
säger ju bara skaru sälja träinredningen till dörrarna så har du en köpare här:D och allmänt, skulle bara dö för svets/rostlagnings möjligheterna du har själv får jag stå på uppfarten och det håller i 2 år pga brist på cash och garage:D men keep on working:D
Har inga större "svets/rostlagningsmöjligheter" när jag inte har någon svets och en carport är fan inte mycket bättre än en uppfart. Carport är ju tom sämre eftersom man iaf får plats att arbeta på en uppfart men inte i en carport som är runt 50cm bredare än bilen

Hur det går med bilen annars ?
Ja den står där den står och det händer inget öht med den, speciellt när inte ens bruksbilen funkar och den är prio ett. Och ja, den gröna funkar fortfarande inte utan har varit avställd sen fars dag då jag körde med den sist.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P