Fick nys om en bil som stog och kände sig lite endsam Det var en e34 535 -88 Är svag för både karossen och 3,5L motorn så självklart slog jag till :) Den har inte vart genom SBP på 5 år och har stått ett tag med toppen av så... Visa mer
Lite dåligt med kommentarer ja... men projektet följs i alla fall, och jag uppskattar dina uppdateringar. Ser bra ut, som vanligt..! Bara att hoppas den går igenom besiktningen nu då.
Skulle ställa framvagnen idag, Ena styrstaget skar i gängorna så de gick inte och justera och andra sidan har nån av dem tidigare ägarna förstört så de gick inte heller att justera...
Hem och leta igenom gömmorna, hittade 2 stag som var okej i lederna så ut i garaget och försöka få dem och röra på sig, Dem första 3 gick hur fint som hellst med lite wd40 och en rörtång så kom dem igång men när jag tar i sissta med rörtången så satt den fast så tar i lite ordentligt och då brister fanskapet rätt av...
In o kolla ebay efter nya men de failade rätt hårt de med då de strulade med frakten...
Så nu får fanskapet stå och skämmas ett tag så får man se om man orkar fixa den under veckan...
Skickade även ett mail till Schmiedmann om dem dåliga bultarna till toppen så får väl se vad dem svarar på de...
Drygt med jävulskap, vet själv hur det är att krabba med gamla bilar. Min 525 har man lagt en massa timmar på i garaget. Men när man väl löst det så är det så jävla gött Så kämpa på så löser det sig nog