Fick nys om en bil som stog och kände sig lite endsam Det var en e34 535 -88 Är svag för både karossen och 3,5L motorn så självklart slog jag till :) Den har inte vart genom SBP på 5 år och har stått ett tag med toppen av så... Visa mer
Tack för dem fina kommentarerna Resultatet blir ganska okej för o va biltema färg?
Du menar grenröret?
Ja det blev snyggt. Körde själv ett par år sen på mitt nyköpta standard catback-system, vet inte om färgen var för tunn eller om det var för kallt när jag lackade(var i en "snickarbod" med element på vintern), färgen släppte i alla fall så fort man råkade stöta till någonstans, den var inte det minsta tålig.. Använde värmefärgen, kan vara att jag gjorde något fel...
Idag har de bara vart tråkiga grejer som har gjorts så har inte blitt så mycke bilder...
Började med och riva hela elektronik lådan o kabelstam osv under baksätet bakom föraren för o få koll på hur rosten såg ut... Ett mycket jobbigt hål o få till där och till följd av hålet är matten helt pissvåt bakom förarstolen....
Men tack vare att alla broms/bränsle rör passerar vid de rosthålet så gav jag fan i de just nu.
Så flyttade bilen lite och hissade upp bilen på andra sidan istället för o börja med tröskeln där.
Som tur är så är de "bara" hål i tröskeln på passagerar sidan och det är inget hål i bakvagnen
Imorrn blir de jobb så lär inte ha så mycke tid, hoppas på gött väder så man kan ta ett ryck när man kommer hem
Silver hade nog varit snyggt, men svart är ju alltid snyggt och praktiskt i en motor
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Har inte hänt jättemycke... Tappade lite fart nu när jag inte fick paketen från Schmiedmann innan helgen.
Var iväg igår o blästrade över bröstkåpan, remhjulet till vattenpumpen och fuelrailen
Så drog på lite lack på dem sista prylarna igår
Sen fortsatte letandet efter rost i tröskeln och hittade lite mer in mot golvet så fick riva ur stolen på passagerarsidan så jag kunde få undan mattan... Dock är de inte alls lika farligt som på förarsidan så de går nog fort o få ihop.
Sen får ni en liten sneak peak
Imorrn kommer de fortsättas med rostlagningen Sen har jag börjat undersöka om jag kan komma in med bilen i vårat stall som inte används. Och dörren är 194cm så en e34 ska lätt gå in där Så kommer väl satsa lite på o isolera o fixa lite där så kan man va där när de blir kallare
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.