JKarlzzon skrev:
Se där ! Härligt att man kan hjälpa till och nej den sitter fortfarande vid tändningslåset.
MVH Jonny Karlsson
Nej det gör den inte på alla kombiinstrument. Punkt
Säkerligen resultat av dålig kontakt på den vita(? vill ha för mig den är vit) kabeln till läsringen. Ohyggligt vanligt fel på A4. Går att lösa med att löda om den (förutsatt att det är i den änden kabeln bråkar)
Och egenrättelse;
Cluster 1 was installed in -1997 Audi A4 early models , no immobilizer the most visible difference is if you look at the analog clock has no digits at 3, 6, 9, at 12 o'clock comparing to cluster 2
Cluster 2 was installed in 1998 to 1999.5 Audi A4 models, , you could swap cluster between these years with no issues, no immobilizer.
Cluster 3 was installed in 2000 to 2001.5 Audi A4 models,some 99.5's with VIN > 8DY000001 had cluster with digital clock, the main difference was the analog clock was replaced with digital clock to match the mileage LCD (North American B5 cars didn't have immobilizer, only European B5 had)
Immon här (i just dessa rader) åsyftar huruvida den sitter i klustret eller "löst"