Riktigt fett med matta lacker! Om dom är bra lackade, men det tvekar jag inte en sekund på att dom kommer bli här. Med dina riktningsskills så lär lacka vara en enkel sak! När du sen hittat ett par feta fälgar, så skulle de passat fett o lacka dom i någon skrikig färg! Tror de hade gjort sig rätt bra! För övrigt blir jag lika imponerad o glad varje gång en uppdate är upplagd här!
läst igenom hela tråden nu och kan inte annat än säga att jag får gå ner i källaren och hämta min haka, så sjukt grymt jobb! tror detta kommer bli riktigt fett! prem lagd!
Ruskigt kul läsning och man sitter som på nålar varje kväll när man tittar om nåt har hänt Ruskigt ruskigt ruskigt kul att se nån göra ett så här grundligt jobb för att rädda en sån pärla
Har rb25 tomt block liggandes borrat 86,5 o topdeckat Rb25 top Komplett med kammar o ventilerlyftare Ventilkåpor tändspolskåpan i plast Har även lite kring utrusting till blocket så som termostat rör oljereturs rör från topen Mm
Finns intresse av dessa delar pma mig så kan vi komma överens om pris
Klart vi ska köra på men jag har vart på kryssning nu (vann biljett till den så då får man ju åka) och kom hem igår (söndag) och mår ju som man förtjänar antar jag, hoppas att de slutar att gunga snart.. lite drygt! men dörren målades ju som sagt i onsdags och ser ut som vi ska köra på den färgen!
och kommer köra nån kväll här i veckan bara de inte känns som man ska gunga iväg när man går runt xD motorn där är ju helt klart intressant i senare skede!