2135
Sök

Offret - Nissan Skyline R33 GTR - från skrot till driftingbil [FULL FART]

En totaltrashad Nissan Skyline R33 GTR hittas i skogen och därefter räddad ifrån skroten. Målet är en grym driftingbil!

473 678 Visningar
Uppdaterades senast 23 april 2017
21 Inlägg
45 Inlägg
9 september 2013
vilket jobb! detta ska följas smile

65 Inlägg
13 oktober 2013
Så sjukt vilket jobb ni gör !

Prem lagd blir spännade å se klar

Mvh linusz

218 Inlägg
30 oktober 2013
Jag vill se update!

Följ gärna mitt projekt på dieseln och lämna en kommentar! :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=282638

41 Inlägg
30 oktober 2013
Hade varit tufft om den blev vänsterstyrd smile

Skrap
2 098 Inlägg
26 november 2013
sjukt fränt

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)

643 Inlägg
27 november 2013
Offret - Nissan Skyline R33 GTR - från skrot till driftingbil [UPPEHÅLL]

Står ju klart o tydligt uppehåll.

3 430 Inlägg
27 november 2013
Evets skrev:
Offret - Nissan Skyline R33 GTR - från skrot till driftingbil [UPPEHÅLL]

Står ju klart o tydligt uppehåll.

jo. det vet vi alla..  MEN HUR LÄNGE.....

Tüsk / JDM
262 Inlägg
27 november 2013
Ingen Update på 10mån sad Klickar tyvärr snart ur Prenumerationen på detta projekt sad

Volkswagen <3
1 133 Inlägg
27 november 2013
Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!

Allmänt körd i huvudet

Inbiten Volvonörd
799 Inlägg
27 november 2013
BmwJimmy skrev:
Ingen Update på 10mån sad Klickar tyvärr snart ur Prenumerationen på detta projekt sad

Har ju inte vart asmycke action i din tråd heller förens nyss så du borde ju förstå att det är så ibland.

Volvo V70N 2,5T projekt>>> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=290249
www.skogenracing.com
Volvo 944 Turbo+ 1991
Volvo 854 SE 1995

Tüsk / JDM
262 Inlägg
28 november 2013
Lillkanto skrev:
BmwJimmy skrev:

Har ju inte vart asmycke action i din tråd heller förens nyss så du borde ju förstå att det är så ibland.

Tjenare, anledningen till att det inte blivit mycket action i min tråd är pga jag inte haft någon respons, vilket gör att det inte är någe skoj att uppdatera om ändå ingen uppskattar det.

Rostskadad
194 Inlägg
28 november 2013
Kan vara snälla sluta spamma denna tråd o ta det i pm istället?

GREASEMONKEY
822 Inlägg
28 november 2013
Sluta stressa snälla, trådskaparen har sina anledningar skulle jag tro, respektera att han skrivit uppehåll.

Mvh

Mvh S.Österdahl

619 Inlägg
29 november 2013
770_EVOLVE skrev:
Sluta stressa snälla, trådskaparen har sina anledningar skulle jag tro, respektera att han skrivit uppehåll.

Mvh

+1
om det är så att man saknar en tråd att läsa får man väl hitta en annan så länge.
Om något så är det irriterande när man får en notis om att en uppdatering skett och så är det någon som varit inne och gnällt efter en update.

Ta det lugnt och låt trådskaparen sätta igång tråden när han känner sig redo.

1 534 Inlägg
1 december 2013
Gussam skrev:
770_EVOLVE skrev:

Mvh

+1
om det är så att man saknar en tråd att läsa får man väl hitta en annan så länge.
Om något så är det irriterande när man får en notis om att en uppdatering skett och så är det någon som varit inne och gnällt efter en update.

Håller med, borde bara få uppdateringsnotiser på projekttrådar när det är TS som postar, inte annars...

Håller även med de andra att man gärna vill se uppdateringar på Skylinen, men det är ack så irriterande att se en "uppdatering" på tråden när det är bara en massa folk som skriver om att de vill se en uppdatering hmm

20 Inlägg
1 december 2013
Fast nu fick ju jag en notis av att du skulle skriva hur jobbigt det var att få notiser? wink
jetta16v skrev:
Gussam skrev:
770_EVOLVE skrev:

Mvh

+1

Håller med, borde bara få uppdateringsnotiser på projekttrådar när det är TS som postar, inte annars...

Håller även med de andra att man gärna vill se uppdateringar på Skylinen, men det är ack så irriterande att se en "uppdatering" på tråden när det är bara en massa folk som skriver om att de vill se en uppdatering hmm

39 Inlägg
9 januari 2014
Kanske om du bygger om motorn i framtiden så varför inte satsa på en lexus LFA motor cool

Sök