Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!
Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...
Tur i oturen, Hela bilen kunde ju brunnit upp Fan va trist hade verkligen sett fram emot att få se denna bilen och ev jaga dig lite på bana i sommar Lider med dig
Men finns det mer otur?! Hur är det ens möjligt, kan du inte få ett litet break?? Lider med dig Tur att bilen inte brann upp! Ta och ställ undan bilen en vecka eller många flera och ta nya tag när orken finns, bilen är ett mästerverk iaf!
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
fyfan!! riktigt tråkigt!! följt detta projekt från början o tycke de skulle bli kul att få se den ordentligt isommar.. var med om motorkabelbrand på min med men han rädda de innan allt tog eld... riktigt läskigt med eld, men önskar er all lycka till framöver!
Tur i oturen, Hela bilen kunde ju brunnit upp Fan va trist hade verkligen sett fram emot att få se denna bilen och ev jaga dig lite på bana i sommar Lider med dig
De har vi oxå diskuterat om... Farsan har varit brandman under många år i sitt liv å han tyckte att släckningen såg bra ut å att vi minimerat förödelsen bra... ja de hade varit kul med lite fight... men de kommer senare...
Men finns det mer otur?! Hur är det ens möjligt, kan du inte få ett litet break?? Lider med dig Tur att bilen inte brann upp! Ta och ställ undan bilen en vecka eller många flera och ta nya tag när orken finns, bilen är ett mästerverk iaf!
Vete fan om de finns de du... nä ja delar gärna med mig av lite om nån tar över lite... blir jobbigt å dra allt själv jämt...
Kommer inte ställas undan.. på fredag ska allt isär å konstatera vad de kommer å kosta å återställa allt.. sen börjar jakten... är ju fortfarande bara april så kanske kan göra en sen comeback som förra året...
fyfan!! riktigt tråkigt!! följt detta projekt från början o tycke de skulle bli kul att få se den ordentligt isommar.. var med om motorkabelbrand på min med men han rädda de innan allt tog eld... riktigt läskigt med eld, men önskar er all lycka till framöver!
Hmm... don´t tell me... hade önskat de fanns nått å visa upp.. nu känns de som en jävla uppförsbacke... men nån gång måste de gå nerför... ja eld är lurigt... brandsläckare e en billig livlina... kommer köpa nya direkt...
Satan va otur du ska ha hela tiden. Men detdär fixar ju du på helg så bilen går att köra igen. Även fast den kanske inte ser så snygg ut:P
Mmm... vette fan varför eller vad för ont jag gjort... nä tyvärr gör ja inte det... alldeles för mycket vitala delar som brunnit upp... typ hela sprut härvan å alla andra viktiga kompontenter runt om kring... men hade det gått så hade jag bara slängt ihop å kört.. de lovar jag..
De har vi oxå diskuterat om... Farsan har varit brandman under många år i sitt liv å han tyckte att släckningen såg bra ut å att vi minimerat förödelsen bra... ja de hade varit kul med lite fight... men de kommer senare...
ahaa okej okej Bara att bryta ihop nu och komma igen Jag är ju inte ensam om att vilja se denna bil i sommar. Kämpa!!