1888
Sök

Lämna in slutsteg för reparation

1 944 Inlägg
3 oktober 2012
Trådstartare
Någon som har erfarenhet av att lämna in slutsteg för reparation, något företag ni kan rekommendera?

hittar flera företag via Google men känns inte så kul o skicka iväg ett steg till något okänt företag utan att veta något om deras kompetenser..

MVH
Andreas

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

2 118 Inlägg
3 oktober 2012
Atlas billjud här i pite skickar dom till ett ställe, kommer dock it ihåg vad han heter..  tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

Ovejävel!
261 Inlägg
3 oktober 2012
Lämnar man in det till tex Brl så skickar dom i sin tur det vidare till någon dom har avtal med.

Sen beror det ju på om det är värt lämna in på felsökning/lagning?

Du kan väl skriva vad för steg det gäller så är det säkert någon pillemoj gubbe som kan rekommendera någon för just ditt steg smile

Kör du så dör du!

1 944 Inlägg
3 oktober 2012
Trådstartare
Truckeroffe skrev:
Lämnar man in det till tex Brl så skickar dom i sin tur det vidare till någon dom har avtal med.

Sen beror det ju på om det är värt lämna in på felsökning/lagning?

Du kan väl skriva vad för steg det gäller så är det säkert någon pillemoj gubbe som kan rekommendera någon för just ditt steg smile

Det är ett MTX Thunder TH4000D smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

2 035 Inlägg
3 oktober 2012
Finns en på öland som fixar slutsteg. Kommer tyvärr inte ihåg vad han heter men det finns folk som vet vad han heter här tror jag nog. Kim lr kanske micke vet.

Biljudsveteran sen 1984!

1 944 Inlägg
3 oktober 2012
Trådstartare
bosabengt skrev:
Finns en på öland som fixar slutsteg. Kommer tyvärr inte ihåg vad han heter men det finns folk som vet vad han heter här tror jag nog. Kim lr kanske micke vet.

Ingen som vet något om Elektronik Centrum? dem tar på sig reparationer för slutsteg, men tänkte om någon hade nån erfarenhet av dem smile

Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Team dBAkuten!
3 263 Inlägg
3 oktober 2012
http://www.jbelektronikservice.se/

Brukar vara rekomenderade när folk vill få något fixat.

Extreme Fiestan 163.4dB
FLEXpressen 154.2dB @ 48Hz & 153.2dB @ 26Hz.
SPL-Hundkojan Svetsning pågår. 125 meter stål kan vara lagom ;)
TEAM dBAkuten

Sök