ConnysSvetsOTaxi skrev:
skyliner_1958 skrev:
ConnysSvetsOTaxi skrev:
Letar också efter någon som kan mer om dessa ljus! Men även folk som använt sig av lillebrorsan PBE180. Vill ju veta om det är något att satsa på eller ej!

Ja kör me Pbe180 å nöjd me dom, fast hade viljat ha lite längre ljus men de känns som om dom andra har fixat de.
Men hur fungerar det med generatorn osv? jag själv är sugen på att montera 5 eller 6st PBE180 på min bil och den har en generator på 75A och varje PBE180 behöver ungefär 5A så skulle jag exempelvis montera 6st så är det 30A som går till ljusen när dom väl är på. Orkar verkligen generator osv med det eller hur fungerar det?
Tack på förhand för visat intresse och tips!
skulle den inte orka så börjar du tömma batteriet i stället. så då kan de bli att du får släcka och åka med vanligt ljus en stund för att ladda upp det igen. men du skulle ha mätt hur mkt förbrukning du har på bilen då den bara går utan extraljus. då kan du räkna ut hur mkt du förbrukar med ljusen på sen. då ser du dina marginaler.
det handlar ju lite om vad man har för utrustning motor fall fläkten går på fullt baslåda?
Senast redigerat av fredda_king (21 september 2014)
Fotograf.
vårdad bil är bra bil