Volvo 945 d24 totalrenovering av chassi och motor m.m
volvo 945 d24 (the black angle) får sig en totalrenovering av chassie ny lack underede m.m plus att motorn totalrenoverar jag i samma veva målet så nära nybilsskick som möjligt :)
Nä ingen fara ingen fråga är för dum att fråga .fråga på bare jo den var inte limmad den hade volvo org fäste kvar enbart på ena sidan och på andra sidan var det någt hemmabyggt fästen men ka fixa bild ingen fara men jag tror jag limmar vingen plus att jag kör med org fästerna
okok ringde till volvo för ca vecka sen dom hade inga fästen sa dom till mej så ska försöka hitta bild på hur orginal ser ut o bygga egna men blir kanske limma också
Okay hmm knepigt:/ nja jag tycker starrkt att du kör på båda fästen på vingen och limmar den så det inte är så lätt att plocka av andra som inte kan hålla sina fingrar i styr tyvär
mjoe funderar på göra lika dana fästen som kompis gjort på sin golf dock så blir de inte så kul och stå och borra hål i skuffen
okok ringde till volvo för ca vecka sen dom hade inga fästen sa dom till mej så ska försöka hitta bild på hur orginal ser ut o bygga egna men blir kanske limma också
Okay hmm knepigt:/ nja jag tycker starrkt att du kör på båda fästen på vingen och limmar den så det inte är så lätt att plocka av andra som inte kan hålla sina fingrar i styr tyvär
mjoe funderar på göra lika dana fästen som kompis gjort på sin golf dock så blir de inte så kul och stå och borra hål i skuffen
Nja borra håll i skuffen låter inget vidare du:/ synd att förstörs men å andra sidan så lär den juh sita och det är juh det man vill
Nja borra håll i skuffen låter inget vidare du:/ synd att förstörs men å andra sidan så lär den juh sita och det är juh det man vill
Så ja idag fick man sprutat in hårdvax i alla hålrum och små utrymen inuti karossen så nu är processen av karossen färdig och säher bara en sak lycka till att rosten lär ta han nu obs det gick åt mer en två burkar :p
Mycket fint projekt detta! roligt att du köper så mycket nya delar till D24an. verkar som om du bytat ut varenda del som går att byta och det är inga billiga grejer till dom Köpte själv en d24t i går
Mycket fint projekt detta! roligt att du köper så mycket nya delar till D24an. verkar som om du bytat ut varenda del som går att byta och det är inga billiga grejer till dom Köpte själv en d24t i går
Tackar så jäkligt a det har blivit en hel del faktisgt har lagt ut extremt mö på bilen:) a målet är så nära nybilsskick som möjligt så lägger mer eller mindre min själ och nästa alla mina pengar på den heheh .fast har mö kvar att beställa men men det är min ögonsten så vad gör man inte heheh; D