Tjenare jag har en audi a8 4.2liters v8 310hk 1999

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
24 februari 2013 · 17 559 Inlägg

Snacka om en tråd som ballat ur... Men självklart får den vara kvar för mig :-)

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Glesmark
24 februari 2013 · 1 938 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:
Snacka om en tråd som ballat ur... Men självklart får den vara kvar för mig :-)

Tas den bort är vi många som begår kollektivt självmord, och det vill nog ingen vara ansvarig för.

SportPilot Ubåtsingenjör
24 februari 2013 · 7 239 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:
Snacka om en tråd som ballat ur... Men självklart får den vara kvar för mig :-)

härligt sånna här ut ballade trådar behövs smile mkt rolig läsning i tråden

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Noart Cykelhatande yrkeschaufför.
24 februari 2013 · 241 Inlägg

ja går i samma takter har en tvåtaktare som jag vill montera kompressor på passar en kompressor från en modern mercedes hörde att dom var bra min kompis har en polare som har en pappa som säljer mercedesdelar jättebilligt hur ska jag göra????????? Seriösa svar bara TACK!!!!!!

Senast redigerat av Noart (24 februari 2013)

OpelP1
24 februari 2013 · 1 412 Inlägg

Kolvuppstätarfjädrar??!?!?!?!
Vilket trams.....

Nej ska man trimma en audi v8 så finns det bara en bra metod.
Man kopplar vevaxeln till en torsionsfjäder vilket gör att vevstaken går ett varv innan den vänder och går tillbaka ett varv osv osv.
Detta gör att man kan öka hastigheten på vevaxeln utan att något går sönder, för som alla vet så är det ju varvräknaren som inte tål höga varv i en bil.

Sen skiter man i avgasröret och börjar med turbos direkt på grerören och bultar turbo efter turbo direkt i varandra tills man når bakre stötfångaren.

Senast redigerat av OpelP1 (24 februari 2013)

jimmzzan
24 februari 2013 · 1 168 Inlägg

Noart skrev:
ja går i samma takter har en tvåtaktare som jag vill montera kompressor på passar en kompressor från en modern mercedes hörde att dom var bra min kompis har en polare som har en pappa som säljer mercedesdelar jättebilligt hur ska jag göra????????? Seriösa svar bara TACK!!!!!!

VET EJ KAN DET HÄR VARA TILL NÅGON HJÄLP http://www.recepten.se/recept/pannbiff.html

MVH

thelaughingmadman
24 februari 2013 · 711 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:
Snacka om en tråd som ballat ur... Men självklart får den vara kvar för mig :-)

En tråd som har en titel som inte säger ett jävla skit och spårar ur efter typ tre inlägg får vara kvar - men fan ta den användaren som inte detaljbeskriver felet. Då jävlar åker låset på utan något som helst överseende för att man förklarar mer ingående i första inlägget.

Att du sen låter tråden leva för att du tycker den är rolig... Ja, vad fan säger det?
För det första så kan du väl lika gärna strunta i att vara moderator, om du nu ändå inte ämnar sköta ditt jobb.
För det andra, var är chrizz:s ordentligare moderering nånstans?
Och sist men inte minst, har Hamilton gått o ramlat ner i en brunn (annars hade väl låset varit på innan tråden ens var startad)?

EDIT: Bör väl tillägga att jag inte har något emot roliga trådar - men eftersom man valt att låsa och/eller radera dessa innan, även om alla tyckte att trådarna var roliga, så får man väl vara konsekvent i sitt modererande.

Senast redigerat av thelaughingmadman (24 februari 2013)

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
Noart Cykelhatande yrkeschaufför.
24 februari 2013 · 241 Inlägg

jimmzzan skrev:

Noart skrev:
ja går i samma takter har en tvåtaktare som jag vill montera kompressor på passar en kompressor från en modern mercedes hörde att dom var bra min kompis har en polare som har en pappa som säljer mercedesdelar jättebilligt hur ska jag göra????????? Seriösa svar bara TACK!!!!!!

VET EJ KAN DET HÄR VARA TILL NÅGON HJÄLP http://www.recepten.se/recept/pannbiff.html

MVH

ne eru dum i huve eller????? du fatar ju int nånting jävla saabtönt!!!!















tongue

jimmzzan
24 februari 2013 · 1 168 Inlägg

Noart skrev:

jimmzzan skrev:

Noart skrev:
ja går i samma takter har en tvåtaktare som jag vill montera kompressor på passar en kompressor från en modern mercedes hörde att dom var bra min kompis har en polare som har en pappa som säljer mercedesdelar jättebilligt hur ska jag göra????????? Seriösa svar bara TACK!!!!!!

VET EJ KAN DET HÄR VARA TILL NÅGON HJÄLP http://www.recepten.se/recept/pannbiff.html

MVH

ne eru dum i huve eller????? du fatar ju int nånting jävla saabtönt!!!!















tongue

banken äger inte mina bilar iaf madmadmadmadmad



big_smile

Jolanki
24 februari 2013 · 75 Inlägg

Och jag som trodde gammal chipstrimning var high-tech.... suck sad

Burrrrner Avstängd
24 februari 2013 · 195 Inlägg

Tjena jag har chipstrimmat min bil fyllde hela blocket med OLW Sourcream & Onion men nu blöddrar den på fulgas vad kan de vara????

Kanelbullen
24 februari 2013 · 1 722 Inlägg

Testa med Estrella istället  smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
24 februari 2013 · 3 929 Inlägg

Kanelbullen skrev:
Testa med Estrella istället  smile

Ta inte förhastade slutsatser här nu.
OLW är bra om man vill ha toppeffekt och Estrella är för om man vill ha bottenvrid.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Kanelbullen
24 februari 2013 · 1 722 Inlägg

Thunderbird88 skrev:

Kanelbullen skrev:
Testa med Estrella istället  smile

Ta inte förhastade slutsatser här nu.
OLW är bra om man vill ha toppeffekt och Estrella är för om man vill ha bottenvrid.

big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Glesmark
24 februari 2013 · 1 938 Inlägg

thelaughingmadman skrev:

Dieselsmurfen skrev:
Snacka om en tråd som ballat ur... Men självklart får den vara kvar för mig :-)

En tråd som har en titel som inte säger ett jävla skit och spårar ur efter typ tre inlägg får vara kvar - men fan ta den användaren som inte detaljbeskriver felet. Då jävlar åker låset på utan något som helst överseende för att man förklarar mer ingående i första inlägget.

Att du sen låter tråden leva för att du tycker den är rolig... Ja, vad fan säger det?
För det första så kan du väl lika gärna strunta i att vara moderator, om du nu ändå inte ämnar sköta ditt jobb.
För det andra, var är chrizz:s ordentligare moderering nånstans?
Och sist men inte minst, har Hamilton gått o ramlat ner i en brunn (annars hade väl låset varit på innan tråden ens var startad)?

EDIT: Bör väl tillägga att jag inte har något emot roliga trådar - men eftersom man valt att låsa och/eller radera dessa innan, även om alla tyckte att trådarna var roliga, så får man väl vara konsekvent i sitt modererande.

Oj oj oj, nu blev det mycket här, är det någon som låst en tråd du skapat?
Då förstår jag att det kan vara svårt att hantera att denna tråd då får vara kvar, men du måste försöka se mellan fingrarna trots dom extreme orättvisor som sker här på Garaget.org
Tänk exempelvis på barnen i Afrika, dom väljer att inte äta även fast mat är så gött, orättvisorna här i världen är många...Klia dig på näsan och klicka vidare...eller var glad med oss andra.

Germax
24 februari 2013 · 12 086 Inlägg

Att förlöjliga svältande barn i Afrika i den här tråden är väl att gå över gränsen?

Fillppa
24 februari 2013 · 392 Inlägg

jimmzzan skrev:

Noart skrev:
ja går i samma takter har en tvåtaktare som jag vill montera kompressor på passar en kompressor från en modern mercedes hörde att dom var bra min kompis har en polare som har en pappa som säljer mercedesdelar jättebilligt hur ska jag göra????????? Seriösa svar bara TACK!!!!!!

VET EJ KAN DET HÄR VARA TILL NÅGON HJÄLP http://www.recepten.se/recept/pannbiff.html

MVH

HAHAHA!!! klockrenast hittils lol

SportPilot Ubåtsingenjör
24 februari 2013 · 7 239 Inlägg

Germax skrev:
Att förlöjliga svältande barn i Afrika i den här tråden är väl att gå över gränsen?

finns inga gränser

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Fillppa
24 februari 2013 · 392 Inlägg

Burrrrner skrev:
Tjena jag har chipstrimmat min bil fyllde hela blocket med OLW Sourcream & Onion men nu blöddrar den på fulgas vad kan de vara????

Ibland kan man få mappa om Chipsen, du lägger alltså dom i tex en blå pappersmapp och trycker ner hela härligheten genom oljelocket, ibland kan man få mappa länge å testa en massa färger innan de skjuter på bra smile

Jolanki
24 februari 2013 · 75 Inlägg

Fillppa skrev:

Burrrrner skrev:
Tjena jag har chipstrimmat min bil fyllde hela blocket med OLW Sourcream & Onion men nu blöddrar den på fulgas vad kan de vara????

Ibland kan man få mappa om Chipsen, du lägger alltså dom i tex en blå pappersmapp och trycker ner hela härligheten genom oljelocket, ibland kan man få mappa länge å testa en massa färger innan de skjuter på bra smile

Man får även inte glömma att ha med lite dipp till chipsen som smörjmedel, kan bli en väldigt hård mapp annars smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang