Ni kanske tror jag är död, eller har tappat intresset? Nejdå. Jag jobbar bara väldigt mycket och letar framvagns delar till bilen som jag behöver ha för att kunna fortsätta göra dom större ingreppen! Så vet ni någon som har Länkarmar fram till volvo 140 så hör av er!!!
Var faktiskt och hängde upp nya bakvagnen idag, satan va bra det blev med polyuretan bussningarna! Tyvärr ingen bild på detta men men! håll ut väntans tider är snart över hoppas jag
Övre bärarmar finns ju nya att köpa är det dom undre så finns dom tyvärr ej.
Japp övre har jag sett, behöver för visso kanske de också men viktigast är nedre! annars blir det väl att bygga egna , men vet inte hur glada bess är på de?
Övre bärarmar finns ju nya att köpa är det dom undre så finns dom tyvärr ej.
Japp övre har jag sett, behöver för visso kanske de också men viktigast är nedre! annars blir det väl att bygga egna , men vet inte hur glada bess är på de?
Okej ja då får du till och leta. Jadu törs jag ej svara på är dom vettigt gjorda kanske dom kan blunda för det men jag vet faktiskt ej.
Lagt kvällen på att plöja igenom tråden riktigt fint jobb du gjort med bilen. Ska bli kul att följa fortsättningen.
Kul att höra! Roligt att folk uppskattar tråden och följer, men tyvärr är det ju lite sämre att göra nu som jag skrev häromdagen för jag letar reservdelar m.m.
Just i skrivande stund sitter jag hemma från jobbet pga av förkylning och skit så det gör inte saken bättre..
Godkväll, var borta i garaget i eftermiddag och demonterade en framvagn, eldade ut bussningar ur länkarmarna och pressade ut dom gamla kul lederna, så nu kan jag skicka iväg ett lass med skrot till blästring! Grejade även med min T5:an. bytte lite oringar, och skruvade dit lite små krafs!
Skaffade ''nya'' länkarmar fram till bilen häromdagen! tyvärr ingen bild, men nu ikväll var jag och lämnade iväg framvagns balk + länkarmar osv för blästring så jag hoppas att jag får det snart igen
Var även och hämtade ett paket från VP-autoparts idag där mina polyuretanbussningar kräningshämmare, bultar och kulleder fanns! (Detta ska monteras i framvagnen på fjorton Tvåan!) Trevlig personal och bra service!
Skaffade ''nya'' länkarmar fram till bilen häromdagen! tyvärr ingen bild, men nu ikväll var jag och lämnade iväg framvagns balk + länkarmar osv för blästring så jag hoppas att jag får det snart igen
Var även och hämtade ett paket från VP-autoparts idag där mina polyuretanbussningar kräningshämmare, bultar och kulleder fanns! (Detta ska monteras i framvagnen på fjorton Tvåan!) Trevlig personal och bra service!