Köpråd: Sportbil för ca 300 000

D_Nilsson
20 februari 2013 · 754 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
Folk som äger BMW E36 och klagar på att jänkare är plastiga finner jag kul faktiskt. Plastigare skit har man aldrig varit med! Och mindre praktisk bil finns fan inte. Kombi som man inte ens får plats 4 pers i, skämmigt.

Ställ exempelvis en M3 E36 bredvid en M3 E9X, alt. F30 M-sport, då har man en klar bild över utvecklingen som hänt på "plastfronten" de senaste 20 åren hos BMW.
Uppenbarligen är detta en utveckling amerikanska (Corvette inräknat) bilar ej hakat på tongue

Men för all del, vi kan gärna jämföra en 20 år gammal BMW mot dagens Corvette wink

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Porsche Boxster S "987.1" (2006)
dadooo
20 februari 2013 · 841 Inlägg

r34 gtr
r33 gtr
m3 
rx7
supra
corvette c5 - c6

Nissan r33 "PLASTIDIP" (1996)
Volkswagen mk2 "coupe luxuz 11 500 mil" (1988)
Volkswagen Golf R32 "vr6an" (2006)
ekelund88
20 februari 2013 · 2 656 Inlägg

HereComesTrouble skrev:

ekelund88 skrev:

HereComesTrouble skrev:

Med Run Flat däck tydligen, inte riktigt jämförbart kanske då dom är hårdare än bakelit.
Kan garantera att både Z06 och ZR1 är snabbare än Carrera S med likvärdiga däck.

Över 30 sekunder räknar jag som 8:or!
Och det med Runt Flat som sagt..

vad är zr1 ? står inget om däck vad är olikt mot en z06? smile zr1an
verkar inte gå för under 300 heller om man kollar blocket z51 finns det nån för precis 300000 dock

och den har

7:59     Chevrolet Corvette C6 Z51

Det står vad för däck som användes långt ut till vänster på sidan.
Som sagt, jämför på lika villkor..dvs likvärdiga däck.

det var bara zr1an som hade runflat dom andra ospecificerat .. det ena testet gjort av autobild och andra av generalmotors

z4an av evomagazine ospecificerade däck

911 Carrera S av porsche ospecificerade däck :p så de e väldigt lika där?

ekelund88
20 februari 2013 · 2 656 Inlägg

HereComesTrouble skrev:

hangman skrev:
när top gear testade nyaste corvetten var han överlycklig, skit rolig och köra, Men totalt värdelös i väghållning, inredning kvalité överlag, och genom att åka och hänga m.m spräckte han hela jävla bakpartiet på corvetten det var as plast.

Rolig stark jävla motor och åka hänga med i maxi rondellen är nog kul, men drar ju sås därefter. En mercedes amg med kompressor eller turbo ( orginal åker man snyggt, fort, skönt och kör garanterat om dessa corvetter, Men den har inte lika skönt ljud eller läcker design....

Värdelös väghållning? Hahaha!

Är personligen jävligt nöjd med att det är så mycket plast och kolfiber.
Det är lätt, rostar inte och är lätt att laga! Så varför plåt?

Inredningen är betydligt bättre eller likvärdig än tex evo, supra, BMW E46,E36 mfl men dom gnäller ni sällan om.

Så mycket fördomar och så lite kunskap, läskigt!

håller helt med att kvalliten MÅSTE varit bättre än e36 tex som du nämner den släptes 91 och z06an du snackar om släptes 05-06 nått

och e46an är antagligen bmws sämsta "inredningskvallite" så de borde den med vara bättre än men motsvarande årsmodell alltså e9x slåt vetten på fingrarna heltklart

Rquired Allmänt envis
20 februari 2013 · 12 512 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
Folk som äger BMW E36 och klagar på att jänkare är plastiga finner jag kul faktiskt. Plastigare skit har man aldrig varit med! Och mindre praktisk bil finns fan inte. Kombi som man inte ens får plats 4 pers i, skämmigt.

För att följa den typiska traditionen på Garaget och fortsätta färden från sportbilar med en prislapp på 300.000:- till en bruksbil som lanserades för 21år sedan så håller jag med om att E36 är billig invändigt med moderna mått men måste också påpeka att den ansågs vara rätt välbyggd på sin tid, utvecklingen går helt klart framåt.

Det jag tänkte protestera mot är dina påståenden om utrymmena, det är inga som helst problem att åka varken fyra eller fem personer i en E36 särskilt inte i en Touring med bättre utrymme för huvudet än motsvarande sedan. Lastutrymmet rymmer utan problem två medelstora hundar med baksätet uppfällt och en hel del last som IKEA-möbler, stolpar, vitvaror, en cykel, byggvaror, TV-apparater, några balar med hö, sofforna från en båt och en massa annat skymmande jag kört i en E36 Touring. Inte allt på en gång naturligtvis!

Mindre praktiska bilar finns det gott om, men får man inte plats med fyra personer i en E36 skall man kanske fokusera mer på personernas midjemått och klaga mindre på bilen. Amerikaner av modell Super size me får det lite trångt förstås, men vilken smidig europeisk bil passar den kategorin i?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
HereComesTrouble Livsnjutare
20 februari 2013 · 1 707 Inlägg

ekelund88 skrev:

HereComesTrouble skrev:

ekelund88 skrev:

vad är zr1 ? står inget om däck vad är olikt mot en z06? smile zr1an
verkar inte gå för under 300 heller om man kollar blocket z51 finns det nån för precis 300000 dock

och den har

7:59     Chevrolet Corvette C6 Z51

Det står vad för däck som användes långt ut till vänster på sidan.
Som sagt, jämför på lika villkor..dvs likvärdiga däck.

det var bara zr1an som hade runflat dom andra ospecificerat .. det ena testet gjort av autobild och andra av generalmotors

z4an av evomagazine ospecificerade däck

911 Carrera S av porsche ospecificerade däck :p så de e väldigt lika där?

Tror du missar poängen, tror knappast 911 carrera och Z4:an kördes med run flat..därav det svåra i att jämföra rakt av. Men du är inte speciellt begåvad om du tror på riktigt att en Carrera 4s kör ifrån en Zr1 på bana med likvärdiga däck.

HereComesTrouble Livsnjutare
20 februari 2013 · 1 707 Inlägg

ekelund88 skrev:

HereComesTrouble skrev:

hangman skrev:
när top gear testade nyaste corvetten var han överlycklig, skit rolig och köra, Men totalt värdelös i väghållning, inredning kvalité överlag, och genom att åka och hänga m.m spräckte han hela jävla bakpartiet på corvetten det var as plast.

Rolig stark jävla motor och åka hänga med i maxi rondellen är nog kul, men drar ju sås därefter. En mercedes amg med kompressor eller turbo ( orginal åker man snyggt, fort, skönt och kör garanterat om dessa corvetter, Men den har inte lika skönt ljud eller läcker design....

Värdelös väghållning? Hahaha!

Är personligen jävligt nöjd med att det är så mycket plast och kolfiber.
Det är lätt, rostar inte och är lätt att laga! Så varför plåt?

Inredningen är betydligt bättre eller likvärdig än tex evo, supra, BMW E46,E36 mfl men dom gnäller ni sällan om.

Så mycket fördomar och så lite kunskap, läskigt!

håller helt med att kvalliten MÅSTE varit bättre än e36 tex som du nämner den släptes 91 och z06an du snackar om släptes 05-06 nått

och e46an är antagligen bmws sämsta "inredningskvallite" så de borde den med vara bättre än men motsvarande årsmodell alltså e9x slåt vetten på fingrarna heltklart

Återigen missar du poängen.. skräll? Nej kanske inte..

Tanken är att ingen gnäller på kvalitén på inredningen i dom ovan nämda bilarna oavsett tillverkningsår.
Men jävlar om det kommer en amerikansk bil på tal! PLAST! lol

Mattyyy DMNDphoto
21 februari 2013 · 727 Inlägg

HereComesTrouble skrev:

ekelund88 skrev:

HereComesTrouble skrev:

Värdelös väghållning? Hahaha!

Är personligen jävligt nöjd med att det är så mycket plast och kolfiber.
Det är lätt, rostar inte och är lätt att laga! Så varför plåt?

Inredningen är betydligt bättre eller likvärdig än tex evo, supra, BMW E46,E36 mfl men dom gnäller ni sällan om.

Så mycket fördomar och så lite kunskap, läskigt!

håller helt med att kvalliten MÅSTE varit bättre än e36 tex som du nämner den släptes 91 och z06an du snackar om släptes 05-06 nått

och e46an är antagligen bmws sämsta "inredningskvallite" så de borde den med vara bättre än men motsvarande årsmodell alltså e9x slåt vetten på fingrarna heltklart

Återigen missar du poängen.. skräll? Nej kanske inte..

Tanken är att ingen gnäller på kvalitén på inredningen i dom ovan nämda bilarna oavsett tillverkningsår.
Men jävlar om det kommer en amerikansk bil på tal! PLAST! lol

Visst är inte E36 och E46 den minst oplastiga inredningen eller vad man ska säga men det skiljer bra många år mellan dom och en ny Corvette som har väldigt plastig inredning för sin ålder. Supra känns inte särskilt plastig imo men den är inte särskilt modern fast där är vi också 20 år äldre bilar än Corvette som nämns här.

Amerikanska bilar överlag från 2000 talet tycker jag känns plastiga iaf dom jag känt och klämt på.

Corvette är dock bra bilar som man åker rätt bra i och dom går framförallt riktigt bra! Ni som klagade på bladfjädringen borde nog åka en Corvette innan ni öppnar munnen/börjar klicka på tangentbordet för det finns inga fel med väghållningen på dom imo.

Så trots plastig inredning (Man köper inte en sportbil för inredningen) så skulle jag rekommendera bilen helt klart. Både motorerna och den manuella lådan verkar dessutom palla mycket pisk.

https://www.facebook.com/dmndphoto
Projekttråd på min luftkylda Folkabuss ifrån -73! Från original till slammad partybuss.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=282710
JDMy00 ClubJDM.se
21 februari 2013 · 1 608 Inlägg

TS har ju redan en Corvette c6. Varför ska han ha en till?

Mazda Mx-5 (1999)
Richtenb
21 februari 2013 · 1 365 Inlägg

Aha, fan vilken otur angående lådan. Det kollade jag inte upp faktiskt

HereComesTrouble skrev:

Richtenb skrev:
Fast varför trimmar du inte bara din C6:a när du ändå har en schysst corvette? Steget upp till Z06 försvinner fort med en kompressor... Dessutom så pallar en LS2/LS3 betydligt mer i trimväg än en LS7 eftersom LS7 är en uppborrad Gen4 som fått betydligt klenare gods. Det är ju inte en slump att de använder en modifierad LS3 motor i ZR1 som de kallar LS9.


Perzzon90 skrev:

Finns för strax under 400 så lite mer än jag tänkt ge men är inte omöjlig wink men runt där ligger de smile

Hans bil har den 4 växlade automaten, den håller knappt för original hästarna.
Även förstärkt får den problem med en kompressor, så ingen bra idé alls.

Visst kan han byta drivlina mm till Z06, men tillsammans med kompressor mm så blir det i dagens läge dyrare än att köpa en färdig Z06. Byta insug, avgas mm så får den tillräckligt med kräm.

Pontiac GTO "Indiansläden" (2006)
ekelund88
21 februari 2013 · 2 656 Inlägg

HereComesTrouble skrev:

ekelund88 skrev:

HereComesTrouble skrev:

Värdelös väghållning? Hahaha!

Är personligen jävligt nöjd med att det är så mycket plast och kolfiber.
Det är lätt, rostar inte och är lätt att laga! Så varför plåt?

Inredningen är betydligt bättre eller likvärdig än tex evo, supra, BMW E46,E36 mfl men dom gnäller ni sällan om.

Så mycket fördomar och så lite kunskap, läskigt!

håller helt med att kvalliten MÅSTE varit bättre än e36 tex som du nämner den släptes 91 och z06an du snackar om släptes 05-06 nått

och e46an är antagligen bmws sämsta "inredningskvallite" så de borde den med vara bättre än men motsvarande årsmodell alltså e9x slåt vetten på fingrarna heltklart

Återigen missar du poängen.. skräll? Nej kanske inte..

Tanken är att ingen gnäller på kvalitén på inredningen i dom ovan nämda bilarna oavsett tillverkningsår.
Men jävlar om det kommer en amerikansk bil på tal! PLAST! lol

är du efterbliven eller kan du inte läsa? skrev att kvalliten inte är nått vidare bra på e46an ... men en corvette c3 eller så fyfan va kasskvallitet på inredning och dylikt eller kvalliten i c4an helt jävla kass fattar inte hur dom kunde släppa iväg dom ijämfört med en ny bmw 2013 är dom skrotbilar ... (din form av jämförelse ny vs gammal) och btw på sin tid 1991 c4 mot e36 ja du då UTKLASSADE bmw corvette i kvallitet på inredning ..

HereComesTrouble Livsnjutare
21 februari 2013 · 1 707 Inlägg

ekelund88 skrev:

HereComesTrouble skrev:

ekelund88 skrev:

håller helt med att kvalliten MÅSTE varit bättre än e36 tex som du nämner den släptes 91 och z06an du snackar om släptes 05-06 nått

och e46an är antagligen bmws sämsta "inredningskvallite" så de borde den med vara bättre än men motsvarande årsmodell alltså e9x slåt vetten på fingrarna heltklart

Återigen missar du poängen.. skräll? Nej kanske inte..

Tanken är att ingen gnäller på kvalitén på inredningen i dom ovan nämda bilarna oavsett tillverkningsår.
Men jävlar om det kommer en amerikansk bil på tal! PLAST! lol

är du efterbliven eller kan du inte läsa? skrev att kvalliten inte är nått vidare bra på e46an ... men en corvette c3 eller så fyfan va kasskvallitet på inredning och dylikt eller kvalliten i c4an helt jävla kass fattar inte hur dom kunde släppa iväg dom ijämfört med en ny bmw 2013 är dom skrotbilar ... (din form av jämförelse ny vs gammal) och btw på sin tid 1991 c4 mot e36 ja du då UTKLASSADE bmw corvette i kvallitet på inredning ..

Då tar vi det sakta och försiktigt för 3:e gången nu så kanske du hänger med?

Jämförelsen gäller egentligen inte mellan bilarna utan mer det rykte och status dom får.
Därför spelar det ingen som helst roll vilken bil du jämför med såvida vi inte pratar om prisvärdig eller ej.

Det spelar alltså ingen roll om bilen tillverkades under 1600 talet eller i framtiden, det som spelar roll är om tex inredningen kallades plastig eller ej. Där har du poängen för 3:e gången.
Ni spär ju själva på den myten genom att prata om sådant ni inte vet så mycket om.

En Corvette C6 har inte inredning som en Bentley förvånande nog, men det har inte BMW E46 som tillverkades under ungefär samma period som Corvette C6 heller.

Jag försöker alltså få dig att förstå var man lägger ribban för "Plastig", kallar man inte sin älskade E36/E46 plastig så ska man inte heller kalla Corvette C6 det heller. Sen köper jag att många inte ens har suttit i alla bilar utan enbart går efter fördomar, men det är bekymmer ni själva för ta tag i.

Och jämför inte alla amerikanska bilar för plastiga, dom varierar i kvalité precis Tyska, Svenska mfl.

HereComesTrouble Livsnjutare
21 februari 2013 · 1 707 Inlägg

JDMy00 skrev:
TS har ju redan en Corvette c6. Varför ska han ha en till?

4 Växlad Automat, kanske inte den mest upphetsande lådan tillverkad till en sportbil.
Det är min gissning att han vill byta upp sig lite..

ekelund88
21 februari 2013 · 2 656 Inlägg

HereComesTrouble skrev:

ekelund88 skrev:

HereComesTrouble skrev:

Återigen missar du poängen.. skräll? Nej kanske inte..

Tanken är att ingen gnäller på kvalitén på inredningen i dom ovan nämda bilarna oavsett tillverkningsår.
Men jävlar om det kommer en amerikansk bil på tal! PLAST! lol

är du efterbliven eller kan du inte läsa? skrev att kvalliten inte är nått vidare bra på e46an ... men en corvette c3 eller så fyfan va kasskvallitet på inredning och dylikt eller kvalliten i c4an helt jävla kass fattar inte hur dom kunde släppa iväg dom ijämfört med en ny bmw 2013 är dom skrotbilar ... (din form av jämförelse ny vs gammal) och btw på sin tid 1991 c4 mot e36 ja du då UTKLASSADE bmw corvette i kvallitet på inredning ..

Då tar vi det sakta och försiktigt för 3:e gången nu så kanske du hänger med?

Jämförelsen gäller egentligen inte mellan bilarna utan mer det rykte och status dom får.
Därför spelar det ingen som helst roll vilken bil du jämför med såvida vi inte pratar om prisvärdig eller ej.

Det spelar alltså ingen roll om bilen tillverkades under 1600 talet eller i framtiden, det som spelar roll är om tex inredningen kallades plastig eller ej. Där har du poängen för 3:e gången.
Ni spär ju själva på den myten genom att prata om sådant ni inte vet så mycket om.

En Corvette C6 har inte inredning som en Bentley förvånande nog, men det har inte BMW E46 som tillverkades under ungefär samma period som Corvette C6 heller.

Jag försöker alltså få dig att förstå var man lägger ribban för "Plastig", kallar man inte sin älskade E36/E46 plastig så ska man inte heller kalla Corvette C6 det heller. Sen köper jag att många inte ens har suttit i alla bilar utan enbart går efter fördomar, men det är bekymmer ni själva för ta tag i.

Och jämför inte alla amerikanska bilar för plastiga, dom varierar i kvalité precis Tyska, Svenska mfl.

snälla nån ... läser du ens för 3dje gången gillt nu .. har jag sagt e46 inte e plastig ? och nej e46 börjadees tillverkas 1998 och e36 1991 och c6 2005 alltså ska du jämföra en c6a med en e9x/e6x tex inte e46 den bör du jämföra med en c5 .. men google kanske inte funkar för dig eller är du inte läskunnig som jag frågade innan ?



sen att du tror att alla människor sitter och bara uttalar sig utan att ha info hela tiden får stå för dig .. jag kan lika gärna påvisa på lika lösa grunder att du aldrig ens suttit i en e36/e46 hur ska jag kunna veta detta? så sluta jiddra och sitt inte och kriga bakom tangentbordet som nån riddare ... det är patetiskt och löjligt lär dig att kunna döma objektivt istället och kunna svara på frågor och förstå frågeställningar ..

du bestitter antagligen kunskap om corvetter använd den som hjälp i tråden istället för att vara drygare än fan själv .. fast det kanske är så du vill framhäva dig själv .. ingenanning

ontopic :och jag tycker fortfarande att ts ska gå på en c6 om han har råd mycket sportbil förpengarna

HereComesTrouble Livsnjutare
21 februari 2013 · 1 707 Inlägg

ekelund88 skrev:

HereComesTrouble skrev:

ekelund88 skrev:

är du efterbliven eller kan du inte läsa? skrev att kvalliten inte är nått vidare bra på e46an ... men en corvette c3 eller så fyfan va kasskvallitet på inredning och dylikt eller kvalliten i c4an helt jävla kass fattar inte hur dom kunde släppa iväg dom ijämfört med en ny bmw 2013 är dom skrotbilar ... (din form av jämförelse ny vs gammal) och btw på sin tid 1991 c4 mot e36 ja du då UTKLASSADE bmw corvette i kvallitet på inredning ..

Då tar vi det sakta och försiktigt för 3:e gången nu så kanske du hänger med?

Jämförelsen gäller egentligen inte mellan bilarna utan mer det rykte och status dom får.
Därför spelar det ingen som helst roll vilken bil du jämför med såvida vi inte pratar om prisvärdig eller ej.

Det spelar alltså ingen roll om bilen tillverkades under 1600 talet eller i framtiden, det som spelar roll är om tex inredningen kallades plastig eller ej. Där har du poängen för 3:e gången.
Ni spär ju själva på den myten genom att prata om sådant ni inte vet så mycket om.

En Corvette C6 har inte inredning som en Bentley förvånande nog, men det har inte BMW E46 som tillverkades under ungefär samma period som Corvette C6 heller.

Jag försöker alltså få dig att förstå var man lägger ribban för "Plastig", kallar man inte sin älskade E36/E46 plastig så ska man inte heller kalla Corvette C6 det heller. Sen köper jag att många inte ens har suttit i alla bilar utan enbart går efter fördomar, men det är bekymmer ni själva för ta tag i.

Och jämför inte alla amerikanska bilar för plastiga, dom varierar i kvalité precis Tyska, Svenska mfl.

snälla nån ... läser du ens för 3dje gången gillt nu .. har jag sagt e46 inte e plastig ? och nej e46 börjadees tillverkas 1998 och e36 1991 och c6 2005 alltså ska du jämföra en c6a med en e9x/e6x tex inte e46 den bör du jämföra med en c5 .. men google kanske inte funkar för dig eller är du inte läskunnig som jag frågade innan ?



sen att du tror att alla människor sitter och bara uttalar sig utan att ha info hela tiden får stå för dig .. jag kan lika gärna påvisa på lika lösa grunder att du aldrig ens suttit i en e36/e46 hur ska jag kunna veta detta? så sluta jiddra och sitt inte och kriga bakom tangentbordet som nån riddare ... det är patetiskt och löjligt lär dig att kunna döma objektivt istället och kunna svara på frågor och förstå frågeställningar ..

du bestitter antagligen kunskap om corvetter använd den som hjälp i tråden istället för att vara drygare än fan själv .. fast det kanske är så du vill framhäva dig själv .. ingenanning

ontopic :och jag tycker fortfarande att ts ska gå på en c6 om han har råd mycket sportbil förpengarna

Undrar vem det är som inte läser? Det är inte modell mot modell jag jämför, utan fördomar mot "kvalité".
Det snackas som sagt sällan skit om BMW även fast deras inredning inte är speciellt imponerande.

Ber om ursäkt för om du tolkar mig som dryg, blir lite frustrerad när man inte kan göra sig förstådd.

Har haft 3 st E36 varav 1 M3 och 1 st E46 M3.
Ägde dom under ca 7 år och en hel del skruvande.
Har även några E39 och en E34 på samvetet.

Därefter tog jag mig ur träsket :p

Richtenb
21 februari 2013 · 1 365 Inlägg

Vi kanske kan enas om att plastigheten inte direkt påverkar körglädjen smile Visst att sitta i en hyundai I10 är kanske ingen upplevelse men den funkar ju lika bra oavsett plast... eller dåligt.

Ingen muskelbil/sportbil från USA har mig veterligen plast liknade I10 eller Ford focus utan är mer lik BMW E46.
Vilket jag kanske är ensam om att tycka  är bra... men men för mig är det också skitsamma sålänge det inte är den här extrema hårdplasten som ser ut att kosta 10kr för en hel instrumentbräda.

Plast är ju inte något som jag är rädd för att köra sönder utan Motor, Växellåda och bakaxel

Pontiac GTO "Indiansläden" (2006)
HereComesTrouble Livsnjutare
21 februari 2013 · 1 707 Inlägg

Richtenb skrev:
Vi kanske kan enas om att plastigheten inte direkt påverkar körglädjen smile Visst att sitta i en hyundai I10 är kanske ingen upplevelse men den funkar ju lika bra oavsett plast... eller dåligt.

Ingen muskelbil/sportbil från USA har mig veterligen plast liknade I10 eller Ford focus utan är mer lik BMW E46.
Vilket jag kanske är ensam om att tycka  är bra... men men för mig är det också skitsamma sålänge det inte är den här extrema hårdplasten som ser ut att kosta 10kr för en hel instrumentbräda.

Plast är ju inte något som jag är rädd för att köra sönder utan Motor, Växellåda och bakaxel

Det kan vi absolut enas om smile

IceEyes Varningar: För många..
21 februari 2013 · 2 552 Inlägg

Toyota GT86/Subaru BRZ ska tydligen vara riktigt underhållande att köra. Peugeot RCZ kanske också vara ett alternativ att överväga?

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
SportPilot Ubåtsingenjör
21 februari 2013 · 7 231 Inlägg

IceEyes skrev:
Toyota GT86/Subaru BRZ ska tydligen vara riktigt underhållande att köra. Peugeot RCZ kanske också vara ett alternativ att överväga?

för motorsvaga för ts smile men de är jävligt underhållande !

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
ruben_hawkey
21 februari 2013 · 123 Inlägg

Audi TT RS , 2,5 t 5 cylinder roligt bil mycket snabb! kan jag fixa från tyskland billigt

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang