Nu är de så att det kommer skaffas en ny bil Har tankarna på några olika som ska provköras i vår Men kom gärna med förslag om vad ni tycker och skriv gärna om ni har några erfarenheter med just den modellen Alla förslag är intressanta men någon sportbil känns mest lockande
I första hand är jag ute efter både sportig look och sportiga köregenskaper Men är inte omöjlig alls så vill gärna ha andra bilar som tips Ska kolla in de två lite
I första hand är jag ute efter både sportig look och sportiga köregenskaper Men är inte omöjlig alls så vill gärna ha andra bilar som tips Ska kolla in de två lite
Då är ju 370:n rikigt bra, den är riktigt kul att köra och gillar att svänga och åka brett. Lite vägljud och så är det då det är en mindre kärra med fokus på annat. Känns välbyggd och rejäl i både inredning och drivlina. Tröttnar man på dom 332 Hkr (Ej Nismo) dom har frå början så kan man montera avgas, filter och mappa så plockar man drygt 370 Hkr. Annar finns fina komressorkit från Stillen i USA som inte är så dyra
Då är ju 370:n rikigt bra, den är riktigt kul att köra och gillar att svänga och åka brett. Lite vägljud och så är det då det är en mindre kärra med fokus på annat. Känns välbyggd och rejäl och både inredning och drivlina. Tröttnar man på dom 332 Hkr (Ej Nismo) som har frå början så kan man montera avgas, filter och mappa så plockar man drygt 370 Hkr. Annar finns fina komressorkit från Stillen i USA som inte är så dyra
Okej vägljud skadar inte ska försöka hitta nån sån att provköra så man kan känna på lite:)
visst på just ferrarin är det en dyr grejj men överlag skulle jag säga att en rem är bättre än en kedja, mindre som strular. En 348 är dyr att äga men det är inte direkt någon bruks bil så det kan kvitta
visst på just ferrarin är det en dyr grejj men överlag skulle jag säga att en rem är bättre än en kedja, mindre som strular. En 348 är dyr att äga men det är inte direkt någon bruks bil så det kan kvitta
Vänta nu vänta nu... Kamrem, strular mindre? Kamrem är den mest onödiga skit uppfinningen som någonsin funnits. Byta den där kamremmen hela jävla tiden och sedan går den helt plötsligt av och alla ventiler är pajj. Eller kamkedja som ofta håller genom hela livslängden på en bil men kan behövas bytas 1 gång på en bils livslängd (nu pratar vi då över 30 tusen mil). Bara tanken att kamkedja använts så länge. Och då förbättrar man det genom att göra det sämre... Nej, ush fy och blä. Bara piss
Senast redigerat av Thunderbird88 (18 februari 2013)