Man tyckte ju att vissa poliser var lite dumma i huvudet så att säga, sen att de börjar arbeta med securitas med parkeringsböter och skit är ju gräsligt! Var inte många gånger du blev stoppad haha..!
undra vad som skulle sägas om jag åkte omkring i denna som jag hade ett tag? utger ju med inte för och vara polis, o ser inte ut som en polisbil, utom rampen då http://www.garaget.org/?car=296841
Hatten av, rätt ska vara rätt. Vilket du verkade ha. Sen att dessa trådkapare som inte kommer med något vettigt när dem själv t.ex ska ut med några bilar med alldeles för mkt effekt verkar det som för deras eget bästa.
Älskar bygget, din personlighet o attityd mot polisen är klockren i filmen också! Förstår inte varför vissa är så negativa mot dig o din bil, det är sånt här som får mig som bilintresserad mycket gladare häftigare än en japansk småracer, o fångar mer blickar än en tyskstukad Audi med så pass enkla medel. Klockrent. Tumme upp o en hel drös med stjärnor!
Det man inte vet, har man inte en aning om
Kolla gärna in min Volvo 740 Turbo och lägg en röst! :)
Hahaha att du orkar Men stort CRED till dig/er som pallar att åka runt o bli stoppad hela tiden. Och lika kul varje gång polisen får ge sig vika och inse att det faktiskt är lagligt..
//Tobias Granqvist, Falun
Kör Passat R-line 2.0tdi DSG 4m -13 samt en Audi S2 avant -93 och så min Vw Golf 1 Turbo -75. Har även en skoter Skidoo Summit 850x -17 samt en NFS (CFMOTO) 500cc 4wd -08 fyrhjuling och lite mopeder :)
Lackningen av bilen kostar ju en del, sen kostar all övrig utrustning en del så som siren, blåljusramp osv. Och vem som helst kan heller inte få tag på dekalerna på bilen. Så den är rätt unik!