Ni är för goa Bättre att göra fel än att inte göra något alls.
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
Fick tillbaka stag till framskärmar och gångjärn till dörrarna från Klippans pulverlack, suveränt fina.
Gångjärnen, observera att jag lagt fram miniräknare och skjutmått för att impa, använder ju mest smehammare .
Stag till framskärm.
Kunde inte hålla mig, drog på lite mattsvart. Bättre än rött.
Onekligen bättre, men bra? Njae
Så här det det väl okej ut?
Så här ser det faktiskt riktigt bra ut, ganska rått faktiskt. Matt svart är inte så dumt, eller?
Som en persika i en lovikavante.
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Tack, tack och tack mina vänner. Hur många sprayburkar går det till en hel bil?
Kardanen är skickad till Jönköpings Motorrenovering, mycket bra bemötande och pris. Hoppas resultatet blir lika bra.
Sysslade även med lite hålborrning i går kväll.
Som en shweitzerost.
Som en persika i en lovikavante? Var fick jag det ifrån? Ibland undrar man hur det står till däruppe.
Mange(är du inte hemma snart?), fick aluplåtar till skänks idag, så det är löst
Fint som tusan! Men du måste bara fota av däckmönstret och sen låta en reklamfirma printa ut det på folie och klä åtminstonde en framskärm och se hur det blir. Snälla....
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Fint som tusan! Men du måste bara fota av däckmönstret och sen låta en reklamfirma printa ut det på folie och klä åtminstonde en framskärm och se hur det blir. Snälla....
Nu har vi ju inte speciellt många(ingen alls) reklamfirmor i Perstorp, ideen är annars suverän. Någon kanske vet om det finns en firma i närheten som sysslar med detta? har ju även mätartavlan som behöver printas ut i kmh.
Folie är kanske en bra ide? såg att nästan alla bilar i Gumball var folierade. Cerise med små vita nallar på kanske:lol:
Hoppas du inte får samma jetlag som jag fick Mange.
Surprise, trodde att dom bara hade kyrkor i Ynkedynga. Firman ser seriös ut, vi provar och hör imorgon.
Putteliten skrev:
Annars så rullar du däcket i färg och sen rullar det över skärmen!
Du är ett geni Daniel, varför göra det svårare än det är. Du skulle varit i garaget med mig och bilen hade varit klar.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 583 Inlägg
30 juli 2013
såg en rod på Rat Fink Reunion i Lördags som hade däckmönstrade skärmar, var fränt Tror det var hottroddens "Granpa" som hade den rodden med på träffen åxå, stod bredvid denna skapelse, kollade om jag har nåt foto men hitta inget nu tyvärr. https://www.facebook.com/photo.php?fbid … mp;theater
Eller kan jag ju byta till sliks, då är det ju rätt mönster med mattsvart
Senast redigerat av Racingse (30 juli 2013)