3756
Sök

J.J´s Murdered(black) BMW E34 Turbo

Bilen är Tillbaka köpt med sprut och mappad, dock i väldigt dåligt skick på karossen! så ska lägga en hel-lack på den!

132 901 Visningar
Uppdaterades senast 31 augusti 2017
Ubåtsingenjör
7 359 Inlägg
15 juli 2013
SylvesterStallone skrev:
huh vad var grejjen med att citera det där då smile ?

han har efter frågat en guid hur man gör det du gjorde i en annan tråd smile varför han citerade vet jag inte kanske ett misstag smile

du skulle lagt upp guiden i en egen tråd så är det lättare att hitta, verkar vara många som efterfrågar det smile

24 Inlägg
15 juli 2013
Haha oj gjorde fel. men om du kollar där jag citerade så frågade jag om topplagringarna fram big_smile

1 433 Inlägg
15 juli 2013
Trådstartare
sveo_ skrev:
Haha oj gjorde fel. men om du kollar där jag citerade så frågade jag om topplagringarna fram big_smile

Dem tar du från en E30 smile

49 Inlägg
15 juli 2013
hur går de annars med bygget?smile

Den som ingen turbo har han får åka utan bar

11 Inlägg
15 juli 2013
det är väll till vevhusventelationen wink

1 433 Inlägg
16 juli 2013
Trådstartare
Jimmy89 skrev:

Har varit och festat 3 dagar i köpenhamn och Falsterbo!,  väntar på Spridare som killen skickade förra veckan fortfarande inte kommit....... tror jag blivit blåst! 2300 åt helvete , men jag vet vart han bort ialf smile
fast ska inte anklaga nån än kan vara posten som fuckat up också sad

1 433 Inlägg
16 juli 2013
Trådstartare
Donnen skrev:
det är väll till vevhusventelationen wink

Tomgångsmotorn smile

49 Inlägg
16 juli 2013
SylvesterStallone skrev:
Jimmy89 skrev:

Har varit och festat 3 dagar i köpenhamn och Falsterbo!,  väntar på Spridare som killen skickade förra veckan fortfarande inte kommit....... tror jag blivit blåst! 2300 åt helvete , men jag vet vart han bort ialf smile

aaaa spriten kallade wink

kan ju ta sin tid med posten ibland... men ingen spårbarhet på paket?

Den som ingen turbo har han får åka utan bar

1 433 Inlägg
16 juli 2013
Trådstartare
Jimmy89 skrev:
SylvesterStallone skrev:
Jimmy89 skrev:

nej det påståss ha skickats i ett vaderat brev, och om brevlådan var för lite skickas det tillbaxs hmm

1 140 Inlägg
16 juli 2013
SylvesterStallone skrev:
Jimmy89 skrev:
SylvesterStallone skrev:

nej det påståss ha skickats i ett vaderat brev, och om brevlådan var för lite skickas det tillbaxs hmm

Nej om brevlådan är för liten plingar posten på, om ingen svarar så lämnar dom en avi och du får istället hämta ut paketet på närmaste utlämningsställe smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

62 Inlägg
17 juli 2013
Najs projekt, funderar också på att turbo konvertera 525an. Har bara en snabb fråga, hut lackade du ICn? Bara du lackade med vanlig färg eller? Blev sjukt snyggt iallafall smile

Speed never killed anyone, suddenly becoming stationary, that's what gets you.
—Jeremy Clarkson

1 433 Inlägg
17 juli 2013
Trådstartare
almqvist__89 skrev:
SylvesterStallone skrev:
Jimmy89 skrev:

Nej om brevlådan är för liten plingar posten på, om ingen svarar så lämnar dom en avi och du får istället hämta ut paketet på närmaste utlämningsställe smile

kan jag på nått sätt få tag i avi nr o sånt om posten nu fuckat up detta ? yikes

1 433 Inlägg
17 juli 2013
Trådstartare
Lundberg_Wille skrev:
Najs projekt, funderar också på att turbo konvertera 525an. Har bara en snabb fråga, hut lackade du ICn? Bara du lackade med vanlig färg eller? Blev sjukt snyggt iallafall smile

Körde alla burkar från jula, grund,mattsvart,Värmefärg - värmepistol på det ! härdar på fint för att vara burkar!

62 Inlägg
17 juli 2013
SylvesterStallone skrev:
Lundberg_Wille skrev:

Körde alla burkar från jula, grund,mattsvart,Värmefärg - värmepistol på det ! härdar på fint för att vara burkar!

Och ICn funkar som den ska efter det?

Speed never killed anyone, suddenly becoming stationary, that's what gets you.
—Jeremy Clarkson

1 140 Inlägg
18 juli 2013
SylvesterStallone skrev:
almqvist__89 skrev:
SylvesterStallone skrev:

kan jag på nått sätt få tag i avi nr o sånt om posten nu fuckat up detta ? yikes

Dom skickar en ny avi när efter några dagar om det inte har hämtats ut som en påminnelse smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

1 433 Inlägg
18 juli 2013
Trådstartare
almqvist__89 skrev:
SylvesterStallone skrev:
almqvist__89 skrev:

Dom skickar en ny avi när efter några dagar om det inte har hämtats ut som en påminnelse smile

jag är desvärre inte skriven där paketet ska vara skickat till!

153 Inlägg
31 juli 2013
älskar stuket på bilen! hur går det med r33/e34 baken? sugen på resultatet! smile

E34 535 projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=273416/ ta gärna en titt om du har lust :)

1 433 Inlägg
3 augusti 2013
Trådstartare
Varför det står lite still i projektet beror på spridare som inte kommer , och att jag har hittat nått annat roligt att fördriva tiden med ett tag ;D

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/969802_10151581452773170_554440727_n.jpg

996 Inlägg
3 augusti 2013
Kalasfet E34, gillar den modellen riktigt mycket, och denna är inget tokigt exempel på hur en sådan ska se ut! Är själv inte så kunnig på turbosvängen osv men du löser det nog.

Följer med spänning smile

114 Inlägg
6 augusti 2013
Riktigt schysst hoj! vill ha

Sök