Sålde E36:an ganska omgående för att det hade för dålig komfort fört att vara så tråkig! köpte mig en ordenklig vinterbil istället och såklart så moddade jag den till Winter Mode ganska omgående!
Sålde E36:an ganska omgående för att det hade för dålig komfort fört att vara så tråkig! köpte mig en ordenklig vinterbil istället och såklart så moddade jag den till Winter Mode ganska omgående! http://www1.garaget.org/archive/166/165 … 270065.jpg
WTF? Ser ja dåligt eller sitter de lyktor vid skidboxen?
Korkad sökfunktion?!
Nej då, själva sökfunktionen är väldigt bra, men i detta fall har den en rejäl brist tyvärr.
Sålde E36:an ganska omgående för att det hade för dålig komfort fört att vara så tråkig! köpte mig en ordenklig vinterbil istället och såklart så moddade jag den till Winter Mode ganska omgående! http://www1.garaget.org/archive/166/165 … 270065.jpg
stämmer bra när man går brett vill man ju ha ljuset "rakt" fram
stämmer bra när man går brett vill man ju ha ljuset "rakt" fram
HAHA.. smart..
Korkad sökfunktion?!
Nej då, själva sökfunktionen är väldigt bra, men i detta fall har den en rejäl brist tyvärr.
om nån undrar vad som hänt med bilen så är det alltså just det som är grejjen! inget har hänt detta är vad jag sysslat med under större delen av sommaren hojj mods och drifting på hojj
om nån vill se lite filmer osv och har instagram är det bara att börja följa JJessppeerr
om nån undrar vad som hänt med bilen så är det alltså just det som är grejjen! inget har hänt detta är vad jag sysslat med under större delen av sommaren hojj mods och drifting på hojj
om nån vill se lite filmer osv och har instagram är det bara att börja följa JJessppeerr
Ska mappa Bilen nu snart ialf
grymt! va ligger en sådan hoj på i hk? (för en som inte vet något om hojar)
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Bilen är nu såld! eftersom att jag köpte en GSXR 1000 förra året så var intresset för bilar som bortblåst! tack för alla som följde tråden ändå! Mvh J.J
synd att man inte kan ha MC trådar här ! , här är lite vad hojjen gått igenom som avslut på denna tråden!
dagen jag köpte den
förlängd sving
Camo Grön
remake igen till Mattsvart och utan sving!
så det var allt för mig i denna tråden! , har numera bara en E36 325 som bruksbil
Senast redigerat av SylvesterStallone (19 mars 2014)
Har nu köpt tebaxs bilen! mer info kommer ! håller ju nu på att byta ut diverse skadade delar och ska slipas ned för hellack! toning och Lackning av fälgar!
haha vad kul! min polare köpte den av dig och kört drifting o slaskat med sen såldes den till någon som skulle försöka besiktiga den men tror inte dom lyckades hoppas den kommer bli lika fräsch igen
haha vad kul! min polare köpte den av dig och kört drifting o slaskat med sen såldes den till någon som skulle försöka besiktiga den men tror inte dom lyckades hoppas den kommer bli lika fräsch igen
jo jens hette han va ? nått besiktningslarv ska jag inte hålla på med men den ska bli fin ialf den går ju jävligt bra nu med sprut o allt ialf måste jag säga
jo jens hette han va ? nått besiktningslarv ska jag inte hålla på med men den ska bli fin ialf den går ju jävligt bra nu med sprut o allt ialf måste jag säga
jepp precis! haha lika bra o köra obesiktigat ja det gick riktigt fint!