Var ett tag sen man kollade i den här tråden! men ser bra ut som vanligt, blev ju riktigt bra med huvöppningen. kortade du staget för att få rätt vinkel så man slipper göra som jag gjorde på min duett med "utbyggnaden" på batterihyllan? körde med samma huvlås på min med
fint det blev med huvlåset! Inte dumt tänkt med batteriet med för den delen
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Var ett tag sen man kollade i den här tråden! men ser bra ut som vanligt, blev ju riktigt bra med huvöppningen. kortade du staget för att få rätt vinkel så man slipper göra som jag gjorde på min duett med "utbyggnaden" på batterihyllan? körde med samma huvlås på min med
Tackar roligt du kickar in igen
Ena staget kortades 5mm och det andra förlängdes 3,5 cm (Finns bilder på det) Jo dom brukar ju göra som du gjorde men ja det bli inte riktigt snyggt (tycker jag) så då fick man tänka och lösa på ett annat sätt.
Jasså ja det huvlåset funkade riktigt bra
BlueScreeen skrev:
fint det blev med huvlåset! Inte dumt tänkt med batteriet med för den delen
Snyggt med huvöppningen. Blir det inget mer luftintag för intercolern?
Tackar
Den kommer få luft där så det räcker har en halv galen ide inget vulgärt utan rätt smidig annars men vi får se det kommer bli pilligt om man skulle göra så och vet inte riktigt om jag skulle gilla det men vi får se.
Volvo_940_Grabben skrev:
Det var grymt bra energi du haft då riktigt bra jobbat och skönt att det flyter på för dig. Grymt bra jobbat. Blir skoj att se fortsättningen
Haha jadå när man har tid så blir det lite gjort allt