Haha ja farsan är än duktigare på det men jag försöker hålla rent om man knappt ser skivan kan man ju omöjligt jobba på arbetsbänken och då är den ju värdelös !!!
Värdelös ??? Var ska man göra av alla prylar som ligger på bänken då Å andra sidan kanske det är dax att städa bort alla färgpytsar från lackeringen i somras
Haha ja farsan är än duktigare på det men jag försöker hålla rent om man knappt ser skivan kan man ju omöjligt jobba på arbetsbänken och då är den ju värdelös !!!
Värdelös ??? Var ska man göra av alla prylar som ligger på bänken då Å andra sidan kanske det är dax att städa bort alla färgpytsar från lackeringen i somras
Hur ska man kunna jobba på arbetsbänken om det inte finns någon bänk utan enbart används som uppsamlings plats
Jag har en B20E topp på garagebänken som legat där sen påsken 2015 när jag köpte den av "Volvo1968" och JA den ligger ivägen
Haha då är det illa på riktigt hahaha
hahahah ja jag vet, men jag mår bra av & se den trots den ligger ivägen
Haha jadu vi bilfolk är ju inte som vi borde vara så
Börjat med sopaledningar och modifierat en helt ny bensintank Med AN anslutningar blir stålomspunen slang i börja och slutet mitt under bilen går det aluminium rör fastsatta med gummiklädda rostfria klämmor
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.