4122
Sök

Vill sänka bilen, vet inte vad jag ska ha för några fjädrar

847 Inlägg
12 maj 2013
Trådstartare
Tja! Vill sänka bilen nu till sommaren, just nu är det 16" fälgar på den, ska byta till 17" men vet inte om de spelar nån roll.. det är utbytta stötdämpare med justerbar hårdhet , (märke spax)

Såhär ser det ut nu :   http://www.garaget.org/?car=325921&image=3070551

Kan inte ladda upp bild här hmm

Vet inte om det sitter sänkningsfjädrar nu eller inte och vet heller inte hur jag kollar det, vill ha den bra mycket lägre, alla tips tas emot tacksamt smile länka gärna billiga sidor eller om ni har några liggandes.

Tack på förhand! / crxkoffe

Bilen är ju en Honda crx 1989 glömde jag säga tongue
Senast redigerat av Crxkoffe (12 maj 2013)

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

204 Inlägg
12 maj 2013
Maila coiloverkungen så fixar han detta problem åt dej!  Finns coilovers från 4500 och uppåt.  Lycka till!

847 Inlägg
12 maj 2013
Trådstartare
Inox skrev:
Maila coiloverkungen så fixar han detta problem åt dej!  Finns coilovers från 4500 och uppåt.  Lycka till!

okej, det ska jag göra då smile tackar så mycket smile

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

204 Inlägg
12 maj 2013
Crxkoffe skrev:
Inox skrev:

Så lite så.  Annars kollar du eBay. De är ed9 karrossen va?  Sålde min igår btw wink

847 Inlägg
12 maj 2013
Trådstartare
Inox skrev:
Crxkoffe skrev:
Inox skrev:

Så lite så.  Annars kollar du eBay. De är ed9 karrossen va?  Sålde min igår btw wink

okej, fan inte redan ;P

204 Inlägg
12 maj 2013
Crxkoffe skrev:
Inox skrev:
Crxkoffe skrev:

okej, fan inte redan ;P

De är fint skall åka och hämta min 740 t5 imon wink

Sök