Sådär mina vänner, idag har jag varit och köpt pokaler till T-Gul träffen 2013. Vill du vinna en av dessa godbitar? Ja då ska du träna dina muskler och putsa som en galning på din bil. Den ena pokalen är till den klassiska turbokastningen och den andra pokalen till finast T-Gul på träffen och det är ni som ställer ut som får rösta fram finast T-Gul på träffen också!
Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).
Det är i dagsläget 16st anmälda T-gulingar till träffen vilket jag tycker är extremt kul! Vill passa på att ge ett jätte stort tack till alla som dyker upp på denna träff.
Mvh/Tobias
Nu är det bara några dagar kvar till träffen mina vänner och vädergudarna ser verkligen ut att vara på Vår sida .
Tänkta passa på att nämna Meet of the Month (MoM) träffen som är i Norrköping samma kväll (Den 7:e September). Det skulle vara trevligt om vi blev ett gäng T-Gulingar som samlades även där och visade upp oss. Hoppas så många som möjligt vill hänga på.
Det är bara dem med 854/855 T-5R (T-Gul) som får ställa ut på denna träff då den är tillägnad Volvos första R modell .
Mvh/Tobias!
dbmike skrev:
Är det bara 855 T-gul som får ställa ut eller gäller det också andra gula som ex min v40?
Hade det inte varit kul att utöka träffen nästa år till T-5R i alla originalkulörer (Gul/Svart/Grön/Vit) Eller de mest utstickande och kännetecknande färger för Volvos R serier (T-Gul/T-Röd/Saffran/LaserBlå/FlashGreen)
Alltid kul att samla fler bilar, och om intresset finns så kan man ju ta kort för separata kort för separata färger och dela upp kortegen igenom stan i färgskalorna
Sedan för att utöka mer och tillslut ha alla R modeller
Det är bara dem med 854/855 T-5R (T-Gul) som får ställa ut på denna träff då den är tillägnad Volvos första R modell .
Mvh/Tobias!
dbmike skrev:
Är det bara 855 T-gul som får ställa ut eller gäller det också andra gula som ex min v40?
Hade det inte varit kul att utöka träffen nästa år till T-5R i alla originalkulörer (Gul/Svart/Grön/Vit) Eller de mest utstickande och kännetecknande färger för Volvos R serier (T-Gul/T-Röd/Saffran/LaserBlå/FlashGreen)
Alltid kul att samla fler bilar, och om intresset finns så kan man ju ta kort för separata kort för separata färger och dela upp kortegen igenom stan i färgskalorna
Sedan för att utöka mer och tillslut ha alla R modeller
Tycker att detta borde va varje år! Visst kul att dom inriktat sig på endast T-Gul men det är ju lite som att alla andras är inte värda lika mycket men dock stor eloge att han gjort träffen!
Som jag skrivit innan så är det här en liten träff som jag anordnar tillsammans med TM Racing varje år. Det har varit en tradition sedan 2009 då den första T-Gul träffen i Katrineholm anordnades då. Jag har absolut inget emot dem andra R färgerna för den delen heller. Jag kan själv erkänna att jag är väldigt svag för olivgrön för den tycker jag är grymt läcker.
Visst skulle det vara riktigt kul att ordna en träff för alla R bilar men då krävs MYCKET mera planering och en annan typ av plats än den jag riktar in mig på. Jag föreslår att ni tar kontakt med klubben NordicR och använder dess forum till hjälp. Där finns många trevliga och hjälpsamma personer som gladeligen hjälper er att anordna en lite större form av träff för Volvos alla R modeller .
Mvh/Tobias
Skick spelar absolut ingen roll alls! Alla är precis lika välkomna oavsett skick. Sålänge du har en äkta T-5R med färgkod 607 är du varmt välkommen att ställa ut, snacka med likasinnade personer och vara med i roliga aktiviteter så som turbokastning och vinna pokaler.
Mvh!
850_GLT skrev:
kanske kommer med min skabbiga guling (vinterprojektet)