Bästa sätten att skojja med någons bil?!

Lillkanto Inbiten Volvonörd
2 september 2013 · 799 Inlägg

Crxkoffe skrev:
www.teknikmagasinet.se sen söker du på liquid ass och köper en sån, den luktar inte hallon direkt...

eller kan du hälla lite surströmmings vatten i fläktsystemet tongue

Men då blir ju bilen förstörd!

Volvo V70N 2,5T projekt>>> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=290249
www.skogenracing.com
Volvo 944 Turbo+ 1991
Volvo 854 SE 1995
Honda Legend Ka7 "Bossen" (1992)
Crxkoffe
2 september 2013 · 847 Inlägg

Lillkanto skrev:

Crxkoffe skrev:
www.teknikmagasinet.se sen söker du på liquid ass och köper en sån, den luktar inte hallon direkt...

eller kan du hälla lite surströmmings vatten i fläktsystemet tongue

Men då blir ju bilen förstörd!

av surströmmingen ja men liquid ass försvinner efter ett par timmar ca

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Tommty
3 september 2013 · 218 Inlägg

tycker inget av detta är nåt "skoj". känns ju bara som ren fantasi alltihop.

Jag har inte alltid rätt. Men jag har aldrig fel.
Slash Saabifierad
3 september 2013 · 2 026 Inlägg

Köp kulhål som klistermärken och sätt lite här och där på bilen tongue

Har du tillgång till insidan av din kompis bil: tejpa fast en delad spik på var sin sida av något fönster tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Anderholm
3 september 2013 · 613 Inlägg

fick en rolig överrasking idag när jag skulle starta våran 745-a
stendöd hosta bara till lite
vred om nyckeln igen halvgas tuff tuff bööh död

samma sak igen fullgas mycket saker kom ur gubbkröken löv ekollon och småsten/grus

trodde aldrig att min grabb på 4 bast skulle kunna skoja med mig genom något så simpelt som att pilla in skit i gubbkröken^^

Volvo 745-GL "AnDerHoLm" (1992)
Volvofarfar
3 september 2013 · 1 312 Inlägg

Koppla in en tjutande backvarnare/lampa på  ljuset :-)

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=205313
Projekt! Renovering/Dieselkonvertering Volvo 244.
Boostrider Försöker iaf
3 september 2013 · 1 998 Inlägg

Jag och några kompisar skulle jävlas med en annan gemensam kompis Volvo 240. De vi gjorde var:

Fett in under handtagen fram
Två buntband på kardanen
Limmade fast ca 300 gram bly i ena fälgen
Satte plast mellan tändkabeln och stiftet på ena cylindern


Han va sisådär nöjd när han skulle till jobbet dagen efter lol

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
Volvo 244 GL/T Turbo "Back to the 80s" (1990)
granadadr
3 september 2013 · 7 290 Inlägg

Crxkoffe skrev:
www.teknikmagasinet.se sen söker du på liquid ass och köper en sån, den luktar inte hallon direkt...

eller kan du hälla lite surströmmings vatten i fläktsystemet tongue

det är ELAKT mad

Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
Ford Granada "COSWORTH" (1978)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
horbybonnen
3 september 2013 · 1 160 Inlägg

Anderholm skrev:
fick en rolig överrasking idag när jag skulle starta våran 745-a
stendöd hosta bara till lite
vred om nyckeln igen halvgas tuff tuff bööh död

samma sak igen fullgas mycket saker kom ur gubbkröken löv ekollon och småsten/grus

trodde aldrig att min grabb på 4 bast skulle kunna skoja med mig genom något så simpelt som att pilla in skit i gubbkröken^^

big_smile sådan far sådan son eller big_smile

Jiar
3 september 2013 · 202 Inlägg

man kan koppla på en t-kors på spolarvätska slangen och dra den slangen in till bilen big_smile hahaha men man behöver ju inte sikta med slangen mot ansiktet då kan det sluta med katastrof

Mercedes 240D "250D" (1982)
Volvo 340 (1987)
Crxkoffe
3 september 2013 · 847 Inlägg

Jiar skrev:
man kan koppla på en t-kors på spolarvätska slangen och dra den slangen in till bilen big_smile hahaha men man behöver ju inte sikta med slangen mot ansiktet då kan det sluta med katastrof

Hahahah de gjorde min dag big_smile den måste ja testa

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Putteliten
3 september 2013 · 9 079 Inlägg

Till Volvobilar med rotor, så finns det att köpa rotorer med varvtalsregulator/varvstopp på Biltema. Den slår till vid ca 6000-6500 varv ungefär. Tar man en sån och lägger på lite lödtenn på den fjädrande delen så så kan man sänka varvstoppet rätt så rejält. Skitkul är det kan ja lova! tongue

Bebben Legitimerad besserwisser
3 september 2013 · 921 Inlägg

En f.d arbetskollega hade haft lite strul med sin bakaxel på sin BMW 328, så han hade köpt en bättre begagnad och monterat den under helgen.

På mitt dåvarande jobb så var ofta fyllnadsmaterialet i en låda med produkter, såna där uppblåsta luftkuddar på kanske 7x10cm.

Vi tog 6st såna, tejpade ihop, och knödde in bakom hans bakhjul (han var tvungen att backa för att komma iväg från parkeringen).

Hans AC var trasig så vi visste att han åker med rutorna nere.
Han sätter sig i bilen, startar motorn, tar ner rutorna och lägger i backen... När luftkuddarna small såg man skräcken i ögonen på honom, och han stannade omedelbart.
Sen kom det bästa; svordomarna och ilska. Jag har nog aldrig hört så många svordomar på ett och samma andetag förut. big_smile

Han gick efter någon minut ut och fick syn på de smällda luftkuddarna, varpå han utbrast i ett gapskratt. smile

Det skämtet levde vi länge på.

+ man slipper pilla med bilen
+ gratis

- man måste få tag på luftkuddarna
- rutorna måste vara nere alt. stereo avstängd för att det ska höras tillräckligt.

matteeee Ingen himmel är så blå som min
3 september 2013 · 2 972 Inlägg

När min förra chef köpte ny bil (han var BMW-fantast) så gick tugget i fikarummet om att BMW bara tar en massa olja osv..

Killarna i verkstan bockade till ett litet tråg, hällde i lite gammal spillolja och satte under motorn. Det fick han se när han backade ut på eftermiddagen. Inte speciellt elakt och ingen större risk att någon gå på det, men ändå lagom nivå av att retas lite.
Är man elak kan man istället strunta i tråget och bara lämna en äcklig oljefläck under någons bil...men det är ganska oschysst...

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
SportPilot Ubåtsingenjör
3 september 2013 · 7 232 Inlägg

virade in en polares bil med silvertejp smile  2 rullar använde vi big_smile tog en jävla stund att få bort !!!

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Evildan
3 september 2013 ·

Binda fast ett snöre med lite burkar i ena änden och i bakaxeln eller annan hållbar del på bilen i andra änden, när föraren åker iväg skramlar det en del.

Bröllopspresent till en kompis, han hade en 309GTi, dessa har manuell taklucka, han gillar popcorn, tog lång tid att poppa så mkt popcorn.

Man plockar bort de ordinarie hjulen och monterar nödhjul, sedan låter man ägaren åka runt till olika ställen och hämta sina hjul.

Man lägger en sten, dank eller något annat innanför navkapseln, skrammel.

Senast redigerat av Evildan (3 september 2013)

DusanMandick Random Hero
3 september 2013 · 4 047 Inlägg

kopplade kompisens tuta till höger blinkers på hans s13. inte så uppskattat när han upptäckte de på bilprovningen dagen efter....

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
3 september 2013 · 14 058 Inlägg

DusanMandick skrev:
kopplade kompisens tuta till höger blinkers på hans s13. inte så uppskattat när han upptäckte de på bilprovningen dagen efter....

Han måste väl upptäckt det tidigare eller blinkar inte din kompis nån gång alls?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Evildan
3 september 2013 ·

Vettemannen skrev:

DusanMandick skrev:
kopplade kompisens tuta till höger blinkers på hans s13. inte så uppskattat när han upptäckte de på bilprovningen dagen efter....

Han måste väl upptäckt det tidigare eller blinkar inte din kompis nån gång alls?

/Benny

Kanske bara har vänstersvängar till bilprovningen big_smile

caromania Forummoderator
3 september 2013 · 9 296 Inlägg

Klistra på BMW-dekaler.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang