Bästa sätten att skojja med någons bil?!

JFfoto
3 september 2013 ·

Skriv: "Jag råkade backa in i din bil och blev iakttagen, så nu låtsas jag bara att jag
skriver mina kontaktuppgifter smile"

Så får denne gå runt och leta efter skador :p

Eller gör samma sak, men skriv ditt egna nummer, om, denne inte har ditt nummer, så ringer denne kanske upp, så kan man låtsas att man är den som backade in i bilen, säg då att det blev en skada, men denne letar och letar men hittar inget, extra roligt om man står i närheten och kollar. :p

Senast redigerat av Kalltkaffe (3 september 2013)

aqulio
3 september 2013 · 1 146 Inlägg

sätt upp en massa kondomer balkonger lite där o där på bilen? tongue

lennyboy Privatchaufför
4 september 2013 · 303 Inlägg

En kompis hällde i 2takts olja i tanken på min gamla 144:a satan vad det rök när jag körde kan jag lova... men innan jag fattade vad det var, jag trodde en kolvring gått eller så tongue

Senast redigerat av lennyboy (4 september 2013)

Don't drive faster then your guardian angel can fly
När man hör dumpventilerna kvittra, då vet man att det är vår
Ford Mondeo Ghia "Farbror UAR" (2003)
Ibanezman Skåning
4 september 2013 · 739 Inlägg

Koppla tutan mot bromsljuskontakten.

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."
BudgetDunkaren Osponsrad
4 september 2013 · 1 631 Inlägg

bästa är ju att tejpa/linda fast bubbelsplast runt hjulen, helst på insidan av däcken så man inte ser det när man skall ge sig iväg...

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Doc_152
4 september 2013 · 111 Inlägg

Snuten i hollywood metoden funkar prima.

http://youtu.be/rBMlF8n3EAA


Kommer ihåg när en av grabbarna från fordonsprogrammet lekte med sin halvt nermonterade, biltematrimmade Mazda. Utan avgasystem, upp och ner för gatan med full gas. Lackade ur, gick ner till fordon och när han inte kollade plockade jag tändstiften ur motorn. Fyfan vilket liv det var en halvtimme senare.

mb_pucken
4 september 2013 · 5 087 Inlägg

Crxkoffe skrev:

Lillkanto skrev:

Crxkoffe skrev:
www.teknikmagasinet.se sen söker du på liquid ass och köper en sån, den luktar inte hallon direkt...

eller kan du hälla lite surströmmings vatten i fläktsystemet tongue

Men då blir ju bilen förstörd!

av surströmmingen ja men liquid ass försvinner efter ett par timmar ca

"Ett par kompisar" skickade in 10st liquid ass i skolans fläktsystem när vi gick runt 7-9an och dom gick stänga av en klassrumslänga i en vecka :p luktade bajs där efter ett år så nog kan det sitta i :p

Gjorde ett bus på en jobbarkompis bil förut när han lämnat den över natten. Han hatar lukten av wd-40 så när alla gått hem så preparerade jag och en till ett gammalt kupefilter med wd-40 smile jäklar va han letade innan han hittade källan till "odören" wink

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965
Mercedes C250DT "BabyBenz" (1997)
WhoZWoddl3r Karosstekniker
4 september 2013 · 288 Inlägg

på mitt gamla jobb så hade våra lackerare tejpat "57" på höger bakruta (vi parkerade med vänstersidan mot företaget) på en annan anställds bil med maskeringstejp. På fredagen samma vecka så gav han igen fast då stog där "anus" över hela bakre sidorutan på lackerarens v70. Som vi garvade på måndagen när han sa att han kört nästan 6 mil innan han såg de lol

My Drinking Team Has A Racing Problem
Mazda Efini RX-7 "Bad Attitude" (1994)
Saab 9-3 SS Aero "Hirsch Performance" (2004)
pukan2
4 september 2013 · 3 182 Inlägg

en kondom på slutröret fastsatt med buntband.

Aerocombi Xenoholic
4 september 2013 · 2 559 Inlägg

Lite granna fett på vindrutetorkarna, har själv råkat ut för det tongue

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Subaru Forester 2.5 XT "Mörkrädd" (2006)
Saab 9-5 AERO "THE RUBY" (2000)
Saab 9-3 SE "-Autotech killer-" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang