När man inte fixar det själv åker man till gubben så vet man att han gör det. Ett krav för att han skulle vara med på bilden så var jag tvungen att ha med Porschen på bilden.
Finliret återstår nu för att få det att se bra ut, svetsa igen det gamla hålet för stereon, slipa, spackla och så lite färg.
Nu jävlar har grabbet satt igång med bygget igen och slipar in ventilerna. Har varit väldigt slö i några veckor, men nu måste jag också lägga lite kraft på Amazonen för att få den klar till sommaren.
Fick lite grejer från CVI i fredags på posten! vattenpump, fläktrem, original märken i motorrummet och motorolja. Nu har vi alla delar för att plocka ihop den och starta den inom kort. God jul på er!
Skulle lägga upp lite mera bilder från dagens jobb men har uppnått 200 bilder så det gick inte. Måste skapa ett nytt album först. Tar det imorgon. Attans!!
Hade nästan glömt bort garagesidan och mitt projekt, det har hänt grejer med Amazonen! Måste bara klura ut att kunna lägga upp mera bilder i ett nytt projekt. Jobbar på det.