Dupond
och Dupont
30 september 2013
· 581 Inlägg
På min 944 -93 GL/SE så var bränslepumps reläet dåligt, kunde närsomhelst under körning sluta funka vilket gav ca 50 m körning innan bränslestopp. slog av tändningen och vänta 2 min sen va det å köra igen.
Det kanske är nåt liknande, någonting kanske är glappt/ funkar inte som det ska. Kolla så alla säkringar och relän är 179 % felfria. Då vet du iallafall att det inte är fel där.
Dock kunde jag på min köra fullt ut utan några problem, du kanske har problem med strömmen - högre varv = högre bränsleförbrukning högre bränsleförbrukning = mer bensin - mer bensin = mer jobb åt bränslepumpen - mer jobb åt bränsle pumpen = mer ström tar den
Dålig pump = lite bensin Inte nog med ström till pump= lite bensin
möjligheterna för fel är oändliga
Hammare och gaffatejp är allt som behövs.
Sitter nånting fast när det borde vara löst? Använd Hammaren!
Sitter nånting löst när det borde sitta fast? Använd Gaffatejp!