5061
Sök

Koppla in tuta till audi a6 1,8T -01

3 Inlägg
25 november 2013
Trådstartare
Tjenare tjenare, jag har lite problem med tutan på min audi, första problemet är att den inte fungerar och det andra problemet är att jag inte hittar vart tutjäveln sitter smile

Tänkte höra om någon av er vet vart den sitter och så tänkte jag även fråga, är det bättre att dra om sladdarna och sätta den på nått logiskt ställe (då det är audi misstänkter jag att den sitter på det mest jävliga stället de kunde hitta på)?

Avstängd
10 388 Inlägg
25 november 2013
sjokvest skrev:
Tjenare tjenare, jag har lite problem med tutan på min audi, första problemet är att den inte fungerar och det andra problemet är att jag inte hittar vart tutjäveln sitter smile

Tänkte höra om någon av er vet vart den sitter och så tänkte jag även fråga, är det bättre att dra om sladdarna och sätta den på nått logiskt ställe (då det är audi misstänkter jag att den sitter på det mest jävliga stället de kunde hitta på)?

Den sitter "i" kofångaren. Öppnar du huven och tittar ner åt "sidorna" framför kylaren, så bör du se dem. En på varje sida. Alternativt; plocka bort "has"plåten" " och spana underifrån.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

3 Inlägg
25 november 2013
Trådstartare
Tack ska du ha smile

Sök