Rutorna fuktar till!!

RetarD
14 november 2006 · 69 Inlägg

Tjena jag har problem med kraftig kondens på rutorna i farsans mondeo...

Jag har haft bilen inne i garaget i en vecka och kört cupevärmare för att torka upp eventuell fukt nånstans men det vill sig inte.

Men så fort jag kör ut bilen igen så immar det igen. Fläktarna går för fullt men det orkar knappt med att hålla borta imman....

Vad kan vara fel???? /JOnas

arvidj
14 november 2006 · 53 Inlägg

Har samma fel här! Inte fan kan det vara en läcka?

I och för sig vet jag att nått element är paj och ska visst behövas lagas, inget direkt märkbart vad jag vet, men rätta ig om jag har fel!

mvh

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 november 2006 · 5 753 Inlägg

hm om jag inte kommer ihåg fel så kan de imma igen om ett värme paket läker eller nått sånt?

rätta mig om jag har fel?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
JAI
14 november 2006 · 31 Inlägg

Lister runt dörrar m.m blir dåliga med åren...kan vara orsak till fuktiget i bilen...
Hade det problemet med gammla bilen. men det blev bättre när jag byte ut dörr och fönster lister..

ghost_boy83 CREW
15 november 2006 · 2 594 Inlägg

RetarD skrev:
Tjena jag har problem med kraftig kondens på rutorna i farsans mondeo...

Jag har haft bilen inne i garaget i en vecka och kört cupevärmare för att torka upp eventuell fukt nånstans men det vill sig inte.

Men så fort jag kör ut bilen igen så immar det igen. Fläktarna går för fullt men det orkar knappt med att hålla borta imman....

Vad kan vara fel???? /JOnas

har ett tips sluta va så kåt!!!!

Mafghan
15 november 2006 · 353 Inlägg

om kylsystemet läcker så immar det igen ganska fort

Enjoy....
Malmoe SSS -12
15 november 2006 · 3 217 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

RetarD skrev:
Tjena jag har problem med kraftig kondens på rutorna i farsans mondeo...

Jag har haft bilen inne i garaget i en vecka och kört cupevärmare för att torka upp eventuell fukt nånstans men det vill sig inte.

Men så fort jag kör ut bilen igen så immar det igen. Fläktarna går för fullt men det orkar knappt med att hålla borta imman....

Vad kan vara fel???? /JOnas

har ett tips sluta va så kåt!!!!

Bra tips, jag tror säkert att det hjälper honom när rutorna immar igen... Och jag vet visst vad du menar! Tragisk kommentar bara...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang