Street outlaws är töntigt?

fadret
28 januari 2014 · 1 125 Inlägg

it_mutt skrev:

fadret skrev:
Har kört ett antal illegala streetrace i min a dagar,inte f-n är det som på tv,kör man illegalt så visar man inte det eller hur,SKITSÅPA I MINA ÖGON.Riktigt långt från verkligheten.

Saken är dock, och det kan vara värt att veta, i många fall kan man inte bli tagen i "efterhand". Exempelvis; det räcker inte att det finns en film där "man" kör illegala race, du måste tas "in the act"

Bara som en liten parentes smile

Vill bara påpeka att finns det filmat så kan dom ta dej efteråt.Men då måste ansikte och regnr finnas på samma film.

Volvo V70 "Bebisen" (1998)
Zwudda Refined
28 januari 2014 · 1 770 Inlägg

ALLA "Reality Serier" är överdrivna och uppgjorda, bara att leva med det.
Vilken serie man än ser så är det ett liknande scenario hela tiden; "Kommer han inte upp med dumpern för denna backen NU så kommer de förlora hela arbetssäsongen" eller "Får han inte tag i rätt delar till motorn omgående så är de 10 senaste månadernas jobb kastade i sjön"

Kan man bli smått irriterad på....

Panzar_Audi
28 januari 2014 · 820 Inlägg

Man får ta det för vad det är, det är gjort för amerikansk tv och det är sånt dom gillar overthere.

Fast 'n loud gillar tycker jag är det bästa på Discovery. Förutom hans skrik och klösande i håret.

Om man säger
it_mutt Avstängd
28 januari 2014 · 10 388 Inlägg

fadret skrev:

it_mutt skrev:

fadret skrev:
Har kört ett antal illegala streetrace i min a dagar,inte f-n är det som på tv,kör man illegalt så visar man inte det eller hur,SKITSÅPA I MINA ÖGON.Riktigt långt från verkligheten.

Saken är dock, och det kan vara värt att veta, i många fall kan man inte bli tagen i "efterhand". Exempelvis; det räcker inte att det finns en film där "man" kör illegala race, du måste tas "in the act"

Bara som en liten parentes smile

Vill bara påpeka att finns det filmat så kan dom ta dej efteråt.Men då måste ansikte och regnr finnas på samma film.

Stämmer inte alls överallt i USA nej, så där har du fel (har vänner som pysslar med det "där borta" därav att jag vet att det). Sen hur det eventuellt är i Sverige är ju ganska ointressant då det pratas om "Street Outlaws".

I princip har varje delstat egna lagar gällande, i detta fall, race,

Oklahoma, Texas och Arkansas har alla olika lagar och syn på illegala race ex.vis

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
UhrJr Nordic Tuning i Norrköping
28 januari 2014 · 839 Inlägg

När vi ändå är inne på det här spåret med amerikanska skitserier. Vad är grejjen med Amazing Race?
Varför skriker programledaren hela tiden?

Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
Saab 90 "Nordic Extreme RWD" (1987)
KHRacing
28 januari 2014 ·

UhrJr skrev:
När vi ändå är inne på det här spåret med amerikanska skitserier. Vad är grejjen med Amazing Race?
Varför skriker programledaren hela tiden?

Samma med extreme home makeover. varför skriker ledaren så mkt ?

it_mutt Avstängd
28 januari 2014 · 10 388 Inlägg

KHRacing skrev:

UhrJr skrev:
När vi ändå är inne på det här spåret med amerikanska skitserier. Vad är grejjen med Amazing Race?
Varför skriker programledaren hela tiden?

Samma med extreme home makeover. varför skriker ledaren så mkt ?

Är det samma som innan så; han har ADHD (nej, det var inte som jag ville vara elak)...Ty eller något

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
pim_pim
28 januari 2014 ·

_Performance_ skrev:
wheeler dealers,Klassiska bilar sökes  och Gold Rush, ända som går att kolla på när det gäller Discovery.

Moonshiners då ? hah

_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
28 januari 2014 · 2 390 Inlägg

pim_pim skrev:

_Performance_ skrev:
wheeler dealers,Klassiska bilar sökes  och Gold Rush, ända som går att kolla på när det gäller Discovery.

Moonshiners då ? hah

Vad kul första avsnittet, men sen tröttna jag iaf. :p

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
fadret
28 januari 2014 · 1 125 Inlägg

it_mutt skrev:

fadret skrev:

it_mutt skrev:

Saken är dock, och det kan vara värt att veta, i många fall kan man inte bli tagen i "efterhand". Exempelvis; det räcker inte att det finns en film där "man" kör illegala race, du måste tas "in the act"

Bara som en liten parentes smile

Vill bara påpeka att finns det filmat så kan dom ta dej efteråt.Men då måste ansikte och regnr finnas på samma film.

Stämmer inte alls överallt i USA nej, så där har du fel (har vänner som pysslar med det "där borta" därav att jag vet att det). Sen hur det eventuellt är i Sverige är ju ganska ointressant då det pratas om "Street Outlaws".

I princip har varje delstat egna lagar gällande, i detta fall, race,

Oklahoma, Texas och Arkansas har alla olika lagar och syn på illegala race ex.vis

Ber så mycket om ursäkt,men det var Sverige jag syftade på.Då glömmer vi mina tidigare inlägg.

Volvo V70 "Bebisen" (1998)
UhrJr Nordic Tuning i Norrköping
28 januari 2014 · 839 Inlägg

it_mutt skrev:

KHRacing skrev:

UhrJr skrev:
När vi ändå är inne på det här spåret med amerikanska skitserier. Vad är grejjen med Amazing Race?
Varför skriker programledaren hela tiden?

Samma med extreme home makeover. varför skriker ledaren så mkt ?

Är det samma som innan så; han har ADHD (nej, det var inte som jag ville vara elak)...Ty eller något

Skriker man ut allt man säger om man har adhd? Det var nåt nytt.

Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
Saab 90 "Nordic Extreme RWD" (1987)
it_mutt Avstängd
28 januari 2014 · 10 388 Inlägg

fadret skrev:

it_mutt skrev:

fadret skrev:

Vill bara påpeka att finns det filmat så kan dom ta dej efteråt.Men då måste ansikte och regnr finnas på samma film.

Stämmer inte alls överallt i USA nej, så där har du fel (har vänner som pysslar med det "där borta" därav att jag vet att det). Sen hur det eventuellt är i Sverige är ju ganska ointressant då det pratas om "Street Outlaws".

I princip har varje delstat egna lagar gällande, i detta fall, race,

Oklahoma, Texas och Arkansas har alla olika lagar och syn på illegala race ex.vis

Ber så mycket om ursäkt,men det var Sverige jag syftade på.Då glömmer vi mina tidigare inlägg.

Ja i Sverige åker man på't smile

Trodde vi var "helt i USA" därav mitt "motkäftande" smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
it_mutt Avstängd
28 januari 2014 · 10 388 Inlägg

UhrJr skrev:

it_mutt skrev:

KHRacing skrev:

Samma med extreme home makeover. varför skriker ledaren så mkt ?

Är det samma som innan så; han har ADHD (nej, det var inte som jag ville vara elak)...Ty eller något

Skriker man ut allt man säger om man har adhd? Det var nåt nytt.

Finns många som är "så" som har ADHD ja.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
UhrJr Nordic Tuning i Norrköping
28 januari 2014 · 839 Inlägg

it_mutt skrev:

UhrJr skrev:

it_mutt skrev:

Är det samma som innan så; han har ADHD (nej, det var inte som jag ville vara elak)...Ty eller något

Skriker man ut allt man säger om man har adhd? Det var nåt nytt.

Finns många som är "så" som har ADHD ja.

Ääh snack.

Mer troligt att dom bara är karaktärer. Vi pratar om dom och programet dom medverkar i nu, dom vinner.

Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
Saab 90 "Nordic Extreme RWD" (1987)
JoacimW Ung&Dum
28 januari 2014 · 430 Inlägg

Cadillac_The_King skrev:
Haha ni svenskar kan inget än o gnälla gör nåt bättre själv om ni kan

Haha väck eller tycker du på allvar det är ett roligt program hälften är väl uppgjort , ice road truckers är hästlängder bättre

In hoc signo vinces
fluppidupp ...
28 januari 2014 · 757 Inlägg

det närmaste ni kommer äkta street racing just nu är filmerna från kungkimmo, mk productions, fernis, mull (inte aktiv längre men trevliga filmer) med flera. jänkarskiten är ju så fake. sen kör dom ju inte ens på vanliga gator utan preppade strippar.

_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
30 januari 2014 · 2 390 Inlägg

När vi ändå är igång med lite Discovery program, igår kika jag lite på Porter Ridge, vad i helvete är det för skit dom sänder. Han Terry porter, ahah fyfan. Hans ögon är ju stora som tennisbollar och mer tjack ryckningar än pundarna på stan. Nej Die Ludolfs där har vi bra program big_smile

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
Evildan
30 januari 2014 ·

it_mutt skrev:

UhrJr skrev:

it_mutt skrev:

Är det samma som innan så; han har ADHD (nej, det var inte som jag ville vara elak)...Ty eller något

Skriker man ut allt man säger om man har adhd? Det var nåt nytt.

Finns många som är "så" som har ADHD ja.

Visst är det så av olika anledningar, exempelvis kan det bero på impulsivitet (likt ett mindre barn som inte heller alltid kan kontrollera sina känsloyttringar) och då använder en "outdoor voice" när denna blir upprymd.

Här står det en del om ADHD för de som vill självdiagnostisera sig:
http://sv.wikipedia.org/wiki/ADHD

Najs
30 januari 2014 ·

kollade på "one car to far" där stod det i början av programmet att
"vissa scener är i scensatta för att det ska bli mer spännande tv, tv teamet rycker in och hjälper till vid behov"
sen slutade ja kolla på det.....

Street outlaw tycker ja är ganska kul o se bilarna och hur mycket energi dom lägger ner på det! men det där "töntiga" spelet teamen emellan är ju bara o gå och hämta en kaffe när det pågår.. det är ju racen som är kul o se även om det är väldigt tydligt med att det är stängda vägar osv.. vem fan ställer annars dragbilar och släp och kör ett förarmöte på vägen... det har jag aldrig varit med om när ja kört (kör inte olagligt längre)... det tar man ju någon annan stans...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang