Hur mycket bör jag ge för en Mercedes 420 SE 1987?
* Lite rost i dörrar och lister samt skärmar. * AC:n fungerar inte. Läckage men annars fungerar vid påfyllning vart andra år. * Obes * Oskatt * Stått ett år * Står nu utomhus
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Denna verkar dock vara i fint skick, ingen rost, mycket nytt och så vidare. Och denna vill han ha 39 000 riksdaler för. Inte mycket.
Verkar vara få av dessa på blocket för övrigt. Fattigt av dem? Ja, gissningsvis.
Därav varför jag tror det inte ligger mycket i pengar i dessa. Särskilt inte i det skicket du beskriver.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Denna verkar dock vara i fint skick, ingen rost, mycket nytt och så vidare. Och denna vill han ha 39 000 riksdaler för. Inte mycket.
Verkar vara få av dessa på blocket för övrigt. Fattigt av dem? Ja, gissningsvis.
Därav varför jag tror det inte ligger mycket i pengar i dessa. Särskilt inte i det skicket du beskriver.
Håller med. Max 2000:- skulle jag säga. Och det om man MÅSTE ha den. Att få igång ac kan du glömma. Kolla lite på tidigare bes-protokoll. Den SEC som Mack hänvisar till är en kupé och den är guld värd i jämförelse. Bullpåsen känns inte så avlägsen... Haft flera W126. "Lite småfel" så är det skroten som gäller.