13896
Sök

Rösta fram Sveriges snyggaste bil 2014!

616 Inlägg
13 juni 2014
Trådstartare
Då om omröstningen öppen för titeln Sveriges snyggaste bil 2014. Jag hade egentligen tänkt att inte uppmärksamma denna tävlingen i år med tanke på fjolårets skandal då Bilsport gav priset till en rishög (motorrummet var ju genomrostigt och ovårdat, förmodligen underredet också och inredning fylld med gamla wunderbaums och pins och gav ett allmänt bonnlurkigt intryck) istället för till en av de mest imponerande bilar jag sett (Cudan såklart).

http://www.sverigessnyggastebil.se/?p=2

Aja, inte nog med det. I år har tio hemskt tråkiga bilar (de tilltalar i alla fall inte mig i smak, utan det finns betydligt häftigare nyligen ombyggda bilar att välja på) valts ut för att göra upp om titeln. Min röst föll självklart på BMW:n, då det är den enda av bilarna som jag tycker ser bra ut helt enkelt. Hade jag tvingats välja en andraplats hade den gått till den där Hudson Hornet 1953.

Motivera gärna era röster, tjänar inget till å bara avslöja hur ni röstat.

1 412 Inlägg
13 juni 2014
Jag röstade på cheva pickupen, även om den är för låg så tycker jag att den är lite råare än övriga bilarna.

Men 3:an och 8:an var också fina.  smile

Forummoderator
26 684 Inlägg
13 juni 2014
Amazonen blev det för min del.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

9 161 Inlägg
13 juni 2014
Ja röstade på pickisen! Men hur kan Genesis coupén va med iår, när den var utställd på ELMIA förra året?

7 630 Inlägg
14 juni 2014
OpelP1 skrev:
Jag röstade på cheva pickupen, även om den är för låg så tycker jag att den är lite råare än övriga bilarna.

Men 3:an och 8:an var också fina.  smile

håller med,, för mig stod mellan pickisen den orangea rodden å GTOn ,,
då jag gillar ombyggda bilar så gick GTOn bort,, sen tyckte jag rodden var för skrikig smile

Sök