Ibland har man ju helt enkelt lite dålig energi att skruva

Denna helgen känns det som att man inte gjort ett dugg nytta

Men det som blivit gjort i alla fall är att dragkroken har hittat sig ett hem. Ska bara fixa ett plattjärn så är den på plats.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/191/190509/190509-47cc450da227cb11381218981377ec65.jpg]()
Sen så har jag monterat nya spacers fram som är 25mm istället för de gamla på 20mm. Då finns det lite mera utrymme mellan fjädern och däcket vilket känns lite tryggare.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/191/190509/190509-006fce8c72f45d555537e36e4f623ad6.jpg]()
Och så har jag satt dit kränghämmaren fram, igen

Jag blev tvungen att flytta ner den 8 mm för att den skulle gå under blocket. Har dock absolut ingen som helst aning om den sitter som tänkt eller om jag gjort helt fel

Vet någon hur det ska se ut får denne gärna höra av sig om det ser för jävligt ut. Jag tycker det ser förbannat snett ut så behöver undersöka om det ska sitta annorlunda.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/191/190509/190509-dfa8bc2b748b4ecf1756dad055921e55.jpg]()
Väntar på grejer till styraxeln så den fick vänta. Hann måtta lite till kylaren och ska beställa rör till intercoolern. Även så ska jag skaffa muttrar till spjället för det är visst M7 på dem djävlarna om jag inte fattat helt fel.
Det är tänkt att mappa maskin i vår och då funderar jag såhär. När man kör racing vill man ju kanske stega på laddet så han blir relativt lättkörd, medans vid drifting så ska han ju bara ladda allt vad han orkar. Detta styrs väl med magnetventil och sådär. Visst måste man då kunna ha en brytare i bilen så man kan välja vilket läge man vill åka på? Stegat ladd eller tokladd.
Samtidigt då ska jag se till att vi får brytare så man kan ställa ner till halva effekten om det är lite regn.
Over and out!