Nu blir det att lägga en beställning för soppan! Tänkte köra med accel btr har hört mycket bra om den! Sen blir det väl någon fuelrail och lite an kopplingar! Kanske beställer mig ett VEMS medans jag håller på vem vet!
hahah ja det har du rätt i. Men nu känns det som det var ett tag sedan ja pyssla om den
Säger detsamma, väntar ännu på min nya kamxel:( det andra med men det beställdes igår :p nästan lika roligt att bunkra delar som att faktiskt montera dem
hahah ja det har du rätt i. Men nu känns det som det var ett tag sedan ja pyssla om den
Säger detsamma, väntar ännu på min nya kamxel:( det andra med men det beställdes igår :p nästan lika roligt att bunkra delar som att faktiskt montera dem
hahah japp! Jag beställde mina delar i söndags så jag tycker dom borde tagit sig till norrland vid det här laget....
Känns konstigt att paketen från Klracing och L-m-r inte har kommit än och det har gått en vecka sen dom skickades? Aja blir väl depritions mek någon dag framöver. Koppla in Vevhusventilationen och linda avgasbandage står på schemat! Sorry för dåliga uppdates, men det har ju inte trillat in paketen som jag egentligen behöver..
Tjena! Nu vare dags för en lite roligare uppdatering!
Var ut i garaget och hittade en rulle avgasbandage. Så jag började genast att klä avgasröret. Har kvar ett rör att klä innan rullen tog slut. Måste även inhandla klämmor.
Vart för jävla dålig bild på vevhusventilationen men här kommer den. Blir att montera den när paketen har kommit från kl och lmr.
Sen blir det även att rulla till skroten och inhandla diverse givare och även behållare till hydraulkopplingen.
Håll ögonen öppna! När som helst kommer paketen! Får vi hoppas.......
Förhoppningsvis så kan jag hämta svänghjulet och tryckplattan i slutet av denna vecka. Paketet ska enligt Klracing vara hos mig idag och nästa vecka kommer paketet från L-M-R! Så just nu ser det lite ljusare ut angående alla paketen