Har vart i höljes och roat mig nu, druckit öl och kikat på balla bilar. Rallycross är fan grymt 👍👍
Men tur man har grymma vänner, den ena lackare i grunden. Kallad fredag_den13e här på garaget har ställt upp och lackat mina ramben efter svetsningen. Sen har en annan polare (sylen här på garaget) som har rekondfirma har vart snäll och polerat upp mina begagnade lyktor. Tackar man för 👍
Har även köpt på mig lite prylar jag insåg saknades, huvlås och en massa nya skruvar. Nu återstår bara att montera ihop allt 😊
Bitarna börjar komma på plats men tyvärr har jag inte fått framstöt från lacken än, så jag får nöja mig med att göra den körklar nu och helt enkelt vänta in stötfångare efter lackarens semester.
Lite jobb återstår, men som sagt. Snart är den iallafall körbar 👍
//Tobias Granqvist, Falun
Kör Passat R-line 2.0tdi DSG 4m -13 samt en Audi S2 avant -93 och så min Vw Golf 1 Turbo -75. Har även en skoter Skidoo Summit 850x -17 samt en NFS (CFMOTO) 500cc 4wd -08 fyrhjuling och lite mopeder :)
Fan va fint det blir 😃👍Du har möjligtvis inte kvar Touran fronten, nån inredning av nåt slag eller nåt annat kul som passar Caddy? 😃 Har köpt mej en nu så nu får man ju fixa lite med den 😜
Riktigt snyggt med "faceliften" blir som ny bil direkt!
Ja, de blir ju att se sjukt mycket nyare ut 😊
m-lowet skrev:
Fan va fint det blir 😃👍Du har möjligtvis inte kvar Touran fronten, nån inredning av nåt slag eller nåt annat kul som passar Caddy? 😃 Har köpt mej en nu så nu får man ju fixa lite med den 😜
Har inga inredningsgrejer över, men touran fronten finns kvar och även den emblemlösa grillen till det, helt ny i kartong.
Tjena! riktigt schysst bygge.. blev riktigt sugen att piffa upp min egna caddy nu.. En fråga bara! Vet du/någon om passat 2009 inredning passar "bult-on" i caddy 2006? Länk på passaten: http://www.blocket.se/ostergotland/PASS … 14&w=2