Blir fint med rensade dörrar. Fundera på att kanske bygga för liten regskylt i stöten och lägga igen dörrarna helt?
Kolla kommentaren ovanför 😊 Jag tycker de ser fördjävligt ut på Caddy, så nej 😊
Haha missade den kommentaren, Sorry
Smaken är väl som man brukar säga kommer bli grymmt hur som helst!
Hehe, ja men de är lätt att missa. Jag förlåter dig 😊 Jag tycker dock de är snyggt på exempelvis Golf, men på just Caddy tycker jag inte de blir nå bra 😊
Idag kom nya bakljusen hem också, från Caddy 2016-> Lär väl bara reda ut vad som måste kopplas om, men de får bli när bilen är tillbaka från lack. Prio på att få iväg den på lack först 😊 Hoppas kunna lämna in den till helgen!
Idag kom nya bakljusen hem också, från Caddy 2016-> Lär väl bara reda ut vad som måste kopplas om, men de får bli när bilen är tillbaka från lack. Prio på att få iväg den på lack först 😊 Hoppas kunna lämna in den till helgen!
För att få det att funka är de bara att byta lite plats på kablar vad jag förstått, de är ju trots allt glödlampor fortfarande. Men vi får se hur de blir med lampvarningen, blir ju lite annorlunda med dimljus och backljus. Tar tag i det när bilen är tillbaka från lack, har VCDS om de skulle krävas iallafall 😊
Lite influensa har vart på besök, så bilen har inte kommit iväg till lacken än. Men nu rullar de iallafall på igen!
Fanns en gammal skada på vänster sida som va uppspacklad. Den har nu vårt garages plåt och lack kung tagit sig an och riktat upp. Lite slipning och spackling som återstår bara. Bilen är även höjd både fram och bak för att ta sig in i boxen. Dörrarna blir de sista som åker av för att slippa fylla HELA bilen med slipdam.