Har inte hänt speciellt mycket kul på ett tag, bilen motarbeter mig just nu. Som ni kanske ser på denna bild

![https://www1.garaget.org/gallery/images/1/508/508-9ef043d00d3a44a1c49622ea325424c0_large.jpg]()
Har fortfarande inte fått ordning på servon som la av i samband med sänkningen. Därav en röd ratt och en ilsken summer varje gång bilen startas. Som om inte de vore nog har ABSen börjat strula (felkod på sensor och krans höger bak) och motorlampan tänds (felkod på luftmassmätare). Allt detta inom loppet av en vecka typ.. Tröttsamt.
Lämnade in bilen på VAG för kontroll av servon, och de sa att de beror på ABS felet och ville ha 7000kr för byta av lager och ABS givare (abs givaren va dock 2 dagar gammal). Tyckte de va lite dyrt så jag har bytt lager själv nu istället och ABS lampan höll sig släkt i 40 mil typ, sen en dag när jag startade bilen igen, ja då lös den igen. Tur jag inte lät VAG göra jobbet och lägga 7000kr på något som de visade sig inte va felet på. Bara söka vidare.
Luftmassmätare är beställd nu så jag hoppas snart den lampan kan va släkt i alla fall.
Utöver detta då? Borde väl räcka med fel där va?
NEJDÅ.. Även elen i förardörrren har dött, så inga elhissar som funkar och elspegeln död. Sen har bromsoket v. fram börjat kärva och ligger på. Blir okbyte i veckan. ALLT detta fungerade som de skulle för några veckor sedan, så motivationen är inte på topp nu kan erkännas.
Nån som vill ha en billig Caddy?