Har haft lite tid nu i långhelgen så jag har provat på att plasta och dona med fusk-skinn.
Ta-daa: kickpaneler!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/206/205450/205450-76cebed73392d5e03c48197f63228c46.jpg]()
Har inte ordnat någon vettig centralenhet, inga slutsteg och ingen baslåda, men det är i alla fall musik i bilen nu
Upphängningen av den gamla "Roadmaster" stereon får säkert alla skickliga plåtslagare här att häpna (och inte på något bra sätt

) men en ilsk flickvän gav mig bara femton minuter på mig att ordna både fastsättning och inkoppling så det fick bli som det blev...
Som vanligt hittar man alltid rost när man tittar... Blir så matt över hur illa det ser ut på vissa ställen. Lite stressad som jag var så skulle jag ha in antennkabeln i kupen och letade efter orginalhålet, hittade vad jag trodde var det och tryckte in sladden. Det var inget hål där, men det blev ett. Drog bort vad jag trodde var torr underredsmassa, men det var tydligen plåt. Eller hade i alla fall varit plåt nån gång i tiden. Kommer att måsta plocka loss framskärmarna och byta en del plåt. Känns minst sagt drygtjust nu.
Ja, ja, jag får väl surfa in på HG_'s projekt och se hur man plockar ner skärmarna på bästa sätt. Han lär ju ha rostlagat något därunder

Vad gör man åt ett par framskärmar med världens fulaste lack på? Den ena är dessutom lite småbucklad och dåligt uppspacklad... Funderar på den här strip-all killen lite norr om stan, kanske vore värt att prova på?