Projekt Audi A4 -01 "LAGOM" : nya bilder

maki89
20 augusti 2008 · 26 Inlägg

haha nej har inte krängt av med saaben än, ni får ta o komma ner igen de va kul haha, förresten fick ni körkortet från polisen?

tsdi Egenföretagare
20 augusti 2008 · 2 496 Inlägg

maki89 skrev:
haha nej har inte krängt av med saaben än, ni får ta o komma ner igen de va kul haha, förresten fick ni körkortet från polisen?

Haha lätt wink

Nja vi satt och väntade där i typ 1h men han som hade hand om fallet kom alldrig :S riktigt dåligt av honom, men nu ska det tydligen skickas upp hit så ska dom förhöras å lite skit tongue

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
maki89
20 augusti 2008 · 26 Inlägg

tsdi skrev:

maki89 skrev:
haha nej har inte krängt av med saaben än, ni får ta o komma ner igen de va kul haha, förresten fick ni körkortet från polisen?

Haha lätt wink

Nja vi satt och väntade där i typ 1h men han som hade hand om fallet kom alldrig :S riktigt dåligt av honom, men nu ska det tydligen skickas upp hit så ska dom förhöras å lite skit tongue

Ja idioter e dom Landskrona polisen va ska man göra :S

tsdi Egenföretagare
2 september 2008 · 2 496 Inlägg

Vägverket suger fet K*K åkte hemifrån 7:18 imorse med tåget mot E-tuna, gick runt där utan någonting att göra tills vägverket öppnade, får reda på att jag inte får skriva pga att jag ej gjort halkan tidigare.
Det var flera elever som efter dom nya reglerna (1sep) gjort precis som mig då det tydligen varit fel på hemsidan där det stått att det har gått att göra på det här sättet.
Hon i receptionen var iallfall trevlig, men vart så jävla sur så jag någon på vägverket som hade hand om sådan och fick ett jävligt dåligt och tjurigt bemötande, vilket ledde till att jag sa att han var en fet bög vilket inte uppskattades så mycket, men är man så jävla otrevlig får man fan skylla sig själv.

så nu är det inte körkort om 2 veckor utan snarare om 2 månader, dessutom så kräver dom mig ändå på pengar BÅDE! för teori och för uppkörning :S

Riktiga jävla statliga idioter.

DESSUTOM som grädde på moset så gick det inga tåg hem på flera timmar så mamma fick stänga ner kontoret och åka och hämta mig :S

Senast redigerat av tsdi (2 september 2008)

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tsdi Egenföretagare
3 september 2008 · 2 496 Inlägg

Nu är ny tid bokad iallfall smile

Kom lite godis igår wink



https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/450332_erzf6w.jpg
Leksaker big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/450333_d7ly6t.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/450334_kiu69m.jpg

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Kvick Avstängd
3 september 2008 · 152 Inlägg

åhhh h*vete, ge mig dom dära!
det där kommer spela kan jag säga!

tsdi Egenföretagare
3 september 2008 · 2 496 Inlägg

Kvick skrev:
åhhh h*vete, ge mig dom dära!
det där kommer spela kan jag säga!

Det kan jag säga att dom gör !

Kopplade in dom och en rockford konding idag, dörrsidor, rutor, torkare ja tammefan allt på bilen rör sig smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Matt3_
4 september 2008 · 449 Inlägg

Najs smile

Supra_robin
4 september 2008 · 4 663 Inlägg

YEAH!!  nu jävlar big_smile  måste fan höra bas dunket  hundra tals meter bort va big_smile  är samt jävligt nyfiken på vad du har för lådor till  dem ?
mvh robin

tsdi Egenföretagare
4 september 2008 · 2 496 Inlägg

Tack smile

Bygger efter rockfords ritningar på deras hemmasida smile

FYFAN vad jag är arg nu !

Dels så får jag betala trafikförsäkringsföreningens jävla homo avgift för att bmw'n varit påställd men inte försäkrad, något jag inte visste man kunde bli bestraffad för ? iallfall 1500kr ! sen även uppkörning och terori prov jag inte ens fick göra, allt som allt slutar vi på nästan 3000kr i havet för INGENTING. fyfan vad jag är arg nu.

Dom säger att dom har rätt att ta ut en avgift som är 10% högre än något försäkringsbolag på marknaden. och min bil har blivit bestraffad med 104kr per dag. jag skulle vilja veta vilket bolag som har en premie på 104 * 365 = 37960kr - 10&% runt 35000 för trafikförsäkring per år..

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Rallyhalle
4 september 2008 · 4 299 Inlägg

tsdi skrev:
Tack smile

Bygger efter rockfords ritningar på deras hemmasida smile

FYFAN vad jag är arg nu !

Dels så får jag betala trafikförsäkringsföreningens jävla homo avgift för att bmw'n varit påställd men inte försäkrad, något jag inte visste man kunde bli bestraffad för ? iallfall 1500kr ! sen även uppkörning och terori prov jag inte ens fick göra, allt som allt slutar vi på nästan 3000kr i havet för INGENTING. fyfan vad jag är arg nu.

Dom säger att dom har rätt att ta ut en avgift som är 10% högre än något försäkringsbolag på marknaden. och min bil har blivit bestraffad med 104kr per dag. jag skulle vilja veta vilket bolag som har en premie på 104 * 365 = 37960kr - 10&% runt 35000 för trafikförsäkring per år..

Har råkat ut för samma grej, fast me moppen så de vart ju inte så dyrt för mig.
Men de låter sjukt att ett FB tar 104kr om dan på trafikförsäkring. De tycker jag nästan att du borde ifrågasätta. De låter inte rimligt nånstans...

Men basarna ser finfina ut big_smile Skulle va lite kul o veta hur högt du kan spela me de där systemet tongue

//Jacob

AudiRS6 Revisor
4 september 2008 · 151 Inlägg

Dom där basarna såg fruktansvärt trevliga ut!

Jobbigt med pengar som bara försvinner utan någon nytta.

Vilken dag bokade du då? Tog mitt den 6/6 i år och då gällde de gamla reglerna. Hur är det nu, kan du ta uppkörning +teori samma dag?

/Marcus

tsdi Egenföretagare
16 september 2008 · 2 496 Inlägg

Rallyhalle: ja precis helt sjukt !

Haha du får la komma över å lyssna någon dag ! det är iallfall SJUKT högt ! huven rör sig iallafall tillräckligt mycket för att det ska skallra om huvlås stötfångare osv. bakageluckan snackar vi inte längre om att sätta fast reggplåten, det är snarare hela luckan som måste svetsas igen om det inte ska bli massa oljud från utsidan haha big_smile

Tack ska du ha wink

Jo precis det suger !

Hade teorin igår och klarade den med 58poäng smile

Har hänt lite med bilen, inte mycket men lite är det iallafall smile



https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/461965_ov0e3b.jpg
Konding smile nu mera monterad dock !



https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/461967_gal579.jpg
Ny olja + filter smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/461968_lpjbdv.jpg
Rs4 grillen på plats ! dålig bild dock sad

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Mäki Långsam Perfektionist
16 september 2008 · 4 800 Inlägg

Åh, har du äntligen fått din älskade grill! smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Supra_robin
16 september 2008 · 4 663 Inlägg

grattis till teori provet big_smile   kan tänka att ljued blev ännu bättre med kondningen big_smile
blev riktigt snyggt med grillen big_smile
mvh robin

rough_boy
16 september 2008 · 811 Inlägg

dom där POWER basarna är dom bra? vilken tum är de?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
tsdi Egenföretagare
16 september 2008 · 2 496 Inlägg

Tackar wink jo grillen äntligen på wink nu fattas det "nästan" bara front smile

Tack ska du ha ! ja kondingen gjorde fan stor skillnad smile

Yes dom spelar helt sjukt. men det krävs rätt grejer för att det ska spela också. det är 2st 12or smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tsdi Egenföretagare
19 september 2008 · 2 496 Inlägg

Går i tankar om att sälja bilen nu. får se om jag behåller den tills i vår eller inte ;P

Vill fortfarande ha s4 fronten ! hittar ingen som vill bli av med en sad

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Supra_robin
19 september 2008 · 4 663 Inlägg

varför ska du sälja den ? den e fan as snygg, du måste vara skit stålt över din bil?D
mvh robin

WeDo
19 september 2008 · 3 390 Inlägg

Ser bra ut smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang