Godkväll!
Inte mycket att förtälja men nångång i november kommer mina pys prylar. Och då snackar vi inte pilsner utan luftbälgar. Kan åandrasidan inte stå för, i dagsläget, att jag inte kommer knäppa några tyskimporterade mjödkannor vid monteringen av ovan nämnda pys prylar. Vi lär bli varse..
Nog om det..
Har lastat sten idag.. Lägger inte upp nån bild på det utan ni får titta på föregående bilder och föreställa er vad jag gjort. Jag hade kläder på mig så låt inte fantasin skena iväg..
Har gått och lurat på vad det skulle kosta att få en kopparpackning utskuren till thunderbolten. Ifall man skulle vilja överladda den gamle svarten. Det är populärt med överladdning på dessa hyvelbänkar i Amerikat så jag är inte den ända som gjort kantarellstuvning på små prickiga svampar, det har dom på andra sidan vattenpölen också gjort.
Igår tröskade jag vete. Gick bra. Lekte lite efteråt på stubben med pickupen . Gick bra det med. Börjar faktiskt gilla den bilen!

För att inte tråka ut er helt och hållet med bildlösa updates så kommer här en bonusbild på rördragningen på min grålle. (Lite tillägnad JohnWayne som också rattar grålle)
![https://www1.garaget.org/gallery/images/121/120129/120129-1d325185f7d1f674f5a5769b9c781dd7.jpg]()
Bonnasmide från tidigt 50tal i ett fattigt (eller snålt..) Närke.
Ja, mer än så va det inte. Nu ska jag krypa ner i sänghalmen och drömma om gipsskivor och makadam.
Godnatt mina vännerrrr