hej undrar jag har en volvo v 40 04:a och vill sänka bilen men jag vill bara sänka den fram jag vet att jag måste köpa en satas men 4 st fjädrar men kan jag bara sänka den fram? hur blir det med bilen säkerhet då? om det e orginal bak och sänkt fram??
hej undrar jag har en volvo v 40 04:a och vill sänka bilen men jag vill bara sänka den fram jag vet att jag måste köpa en satas men 4 st fjädrar men kan jag bara sänka den fram? hur blir det med bilen säkerhet då? om det e orginal bak och sänkt fram??
tacksam för svar
borde väl bli sämre väghållning än om den e sänkt runt om men ändå bättre än orginal. men ja råder dej att köpa fjädrar till runt om så du inte byter bara fram för då blir den ju hård på fjädringen fram å jätte mjuk å svajig bak...
hej, jo för at jag vill ha en lutande look framåt... eftersom dom bara säljer 40 mm sänkning till volvo fas 2 till fas 1 finns det 40 60 men inte till fas 2
desutom vill jag kunna köra 2 vuxna och full last ibland utan att det tar i! dessutom har jag dragkrok
men jag vill att bilen ska luta fram därför undrar jag om det går eller det blir problem?
ingen som vet exakt om det går eller inte? tacksam för svar....