5874
Sök

Golf eller inte Golf

1 Inlägg
20 december 2006
Trådstartare
Jag har just nu en Golf GT -93 som jag trivs med. En helt okej bil. Men jag vill väl igentligen bara ha en bil som rullar. Min Golf har gått runt 28.000 mil nu och jag är lite osäker på hur länge till den kommer fortsätta och gå okej.

Jag har fått för mig att japanska bilar hålle länge, eller hur är det?
Iaf så håller ja på att titta på en Honda Civic från 88 som bara gått 15.000 mil.
Får den nybesiktad isf.
Funderar på om ja ska sälja min Golf för o köpa mig en japanare.
Det enda på Hondan är rost på dörrarna medans det är rosthål vid låset på min golf och sådär.

Sen undrar jag reservdelar och sådant till Hondorna i vilken utsträckning finns det och hur svårmekat är det? Allt jag hör av de ja känner är att Volvo är lättmekat men jag är inget för större bilar som volvo.

188 Inlägg
20 december 2006
Japsare är bra bilar, men jag att en Golf är lättare att meka med o lättare att få tag på reservdelar än till japsarna. Visst är Volvo lätta att skruva med, men dom är stora o klumpiga o törstiga o trötta som fan!! Mitt till dej är att ha kvar Golfen så länge det går om du tycker om den.

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
22 december 2006
Golf III GT här med. Helnöjd med den. Hyggligt pris på delar o lättmekat. Behåll den är mitt råd!

Sök