Hejsan Jag fick mitt K&N sportluftfilter igår i julklapp blev glad, Men sen när jag moterade det så blev det en stor besvikelse:S Det kostade ändå 835kr på micro. Och det blev ingen skillnad enligt mig inget sport ljud eller nått sånt. Så nu till min fråga måste jag ha öppet filter för att få sport ljudet eller?
hehe okey:P.. ska jag göra, För att ta bort den stora ljudämpare eller det ser ut som en ljuddämpare iallafall blir nog inte så bra fattar inte hur det skulle kunna gå till:P men vart är det jag ska borra då?
det är ju synd att jag inte hittade speedparts.se innan jag fick detta K&N för dom har ju öppet filter för 640kr till min bil alltså billigare än det jag har nu. Och bättre eftersom det är öppet
okey hehe tackat så mycket men är det burken där filtret sitter man ska ta ut och borra i? Eller det är den burken som sitter på själva röret ner till burken?
fattar nu att det är den burken där nere man ska borra i titta på anvisningar på speedpars hemsida och såg hur man ska göra för att få loss den men min burk ser nog inte ut så där tror jag men den är väll rätt lik så det ska ju inte va några större problem