Volvo 945 Streetrace/Gatebil Projekt.Tänkte gör en tråd om mitt projekt Volvo 945 Turbo Kommer att hända en hel del med projektet. Och tanken är att den ska bli klar till slutet på 2016. (( Gå in och Följ projekt och kommentera ))
God kväll alla kära följare. Har varit dålig på att hålla igång projektet i garaget. Men oroa er inte, kommer att slutföra projektet och har ännu mer planer inför våren så Fortsätt att följa. Mvh
Nu ska allting va klart inför uppstartning imorgon. Håller tummarna på att allt ska gå väl till. Fortsätt att följa och kommentera projektet med vänlig hälsning. Christian Pettersson
Idag gick det helt ok. Kunde ha varit värre lixom. Men skam den som ger sig. Fick tyvärr ej igång bilen men fick fixat mycket annat med elen och inställningar. Boxen är iväg skickad på en efterkontroll efter som det va nåt som inte ville lira. Nästa gång jag får hem sprutet så ska det bara vara att koppla in sprutet och vri på nyckeln. Håller tummarna nu när det är så nära.
Fortsätt och följ och kommentera projekt Mvh Christian Pettersson
Har inte varit så aktiv på mitt projekt det senaste året. Men bilen är klar i nu läget. Ska bara in på mappas och bänkas men det kommer till våren. Så sommaren 2018 ska den va i trafik.